ContRa Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 Dat kut vliegtuigje vliegt niet eens meer.. hij vliegt overal tegen aan ik duw dat die omhoog wilt gaan gaat die niet omhoog xxx vliegtuig..? Kan me niet iemand helpen IK heb al 20x of zo gedaan het l;ukt niet:@?:@:@:@:@: Greetz contra >>> Door Dutchy3010: Houden we het svp een beetje beschaafd?<<< Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 Dat kut vliegtuigje vliegt niet eens meer.. hij vliegt overal tegen aan ik duw dat die omhoog wilt gaan gaat die niet omhoog xxx vliegtuig..?Kan me niet iemand helpen IK heb al 20x of zo gedaan het l;ukt niet:@?:@:@:@:@: Greetz contra Ik heb voor deze missie speciaal wat tips gemaakt, misschien heb je er wat aan! Waarom vliegen als je ook rijden kan? Als je niet goed kan vliegen kun je het best met je vliegtuigje over de weg rijden. Dit zou ik doen voor die 3 targets bij jou in de buurt. Er zijn dan nog 2 anderen aan de andere kant van de stad, probeer daar heen te vliegen en laat je dan maar gewoon vallen op de weg. Daardoor ga je niet kapot. Als je met je vliegtuig gaat rijden, rijdt dan net zolang achter hem aan totdat je achter hem staat. Pas dan open je het vuur, als je dichterbij staat is je accuraat groot en dat betekent dat de auto's eerder en meer schade oplopen. Bij het busje en de fietser in de buurt van jou, hoef je slechts een keer te schieten. Ze zullen dan uit en van hun voertuig afstappen. Wat dus betekent dat je niet meer op hun voertuigen moet letten, maar enkel op hen. De vliegschool is ook slim om het eerst te doen. Hiermee krijg je het vliegen een beetje onder de knie. De Zero missies hoef je niet te doen om bij de vliegschool te komen, dus laat deze dan achterwege. Als je toch besluit te gaan vliegen, vlieg dan niet door alle straten maar vlieg over de stad. Zo knal je ook niet tegen palen, auto's en gebouwen aan. Hiermee maak je de kans dat je explodeert kleiner. Deze missie is niet voor de 100% en heeft geen betrekking op de missies van de Storyline. Je kan dus ook zeggen ik speel eerst de storyline en dan als ik het vliegen een beetje onder de knie hebt probeer ik het nog eens een keer. Ik heb hier nog een filmpje voor je, misschien kan je daar wat mee. Kijk goed naar het voorbeeld, misschien steek je er wat van op. Wil je hem toch gedaan krijgen, maar lukt het niet. Vraag dan even of iemand anders hem voor je wil halen. Dit kun je doen in het savegame-aanvraag forum. Vergeet dan niet je savegame te uploaden, dit kan via jou persoonlijke bijlagen. Succes met de missie, als het niet lukt kan je hier natuurlijk altijd weer aan de bel trekken! Heb je overigens wel je controls goed ingesteld? Je hebt de toets 'Steer back/up' nodig om omhoog te komen. Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 Hey, Hiervoor kan je altijd op WikiGTA kijken, en dan wel op deze pagina. Hier is deze missie goed uitgelegd met tips afbeeldingen... Voor het gemakkelijk te maken zal ik de tekst even naar hier kopiëren: In deze missie moet je de koeriers van Berkley, die zijn spullen gaan leveren aan klanten, vernietigen. Hiervoor krijg je een RC Baron ter beschikking met een soort van machinegeweer dat automatisch richt. Let wel op; deze missie vergt wel wat vliegkunsten. Wees ook snel, want je krijgt maar een beperkte hoeveelheid brandstof en de brandstoftank is zo leeg. In totaal zijn er 5 koeriers; 3 met busjes, 1 met een Sanchez en 1 met een BMX. Drie rijden er in de buurt en voor de twee andere moet je bijna aan de andere kant van San Fierro zijn. Wat je het best kan doen is eerst de dichtstbijzijnde koeriers vernietigen, hiermee bespaar je het meeste brandstof. Heb je ze allemaal vernietigd, vlieg dan terug naar Zero, land op het dak in de corona en je hebt de missie gehaald! Tips Bij het dichtst bijzijnde busje en BMX moet je één keer schieten en de koeriers zullen eruit of afspringen, schiet dan op hun lichaam. Land vlak achter de koeriers, ze zullen niet wegrijden als je nog niet schiet, en begin vol op hun te schieten. Aangezien je van zo dichtbij schiet, schiet je zeer accuraat en zijn de voertuigen van de koeriers snel vernietigd. Gebruik zo min mogelijk de 'Accelerate'-toets (Op de PC is dat standaard de W, PS2 is dat de X). Het vliegtuigje blijft dan wel zweven, maar verbruikt veel minder brandstof als wanneer je continu die toets ingedrukt blijft houden. Beloning: $5000,- GTA-Freak2 Reageren
ContRa Geplaatst: 10 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 (bewerkt) Wat je zegt over grond dat gaat ook niet als ik ga vliegen dan steek ik in de grond.. ik weet ook niet door wat komt en die save forum klopt die wel..? Ja dat is het zelfde als in VC !! Daar lukte me het ook met zon missies.. Ik kom niet verder lukt gewoon niet.. >>> Door Bling: Berichten samengevoegd. Om dubbelposts te voorkomen, kun je voortaan de EDIT-knop gebruiken om je bericht te bewerken. <<< Bewerkt: 10 februari 2007 door ContRa Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 Wat je zegt over grond dat gaat ook niet als ik ga vliegen dan steek ik in de grond.. ik weet ook niet door wat komt en die save forum klopt die wel..?Ja dat is het zelfde als in VC !! Daar lukte me het ook met zon missies.. Ik kom niet verder lukt gewoon niet.. >>> Door Bling: Berichten samengevoegd. Om dubbelposts te voorkomen, kun je voortaan de EDIT-knop gebruiken om je bericht te bewerken. <<< Dan zou ik als ik jou was de Zero missies achterwege laten. Deze zijn niet benodigd voor de storyline. Als je later in het spel over meer ‘flying skill’ beschikt dan zou je het beste deze missies nog eens kunnen proberen. Ook kom je binnenkort aan bij de vliegschool, wellicht dat je het vliegen daar onder de knie kan krijgen. De link naar het savegame-aanvraag forum klopt inderdaad niet, klik hier om er heen te gaan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.