ContRa Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 Kan me iemand een save game geven van deze missie plz..? Dankje alvast Greetz COntRa! Reageren
-eend- Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 (bewerkt) Ik zal m even zoeken! Zoek m hier voor de V2 >> KLIK En hier voor de V1 >> Kijk bij de post van matthijs<< Bewerkt: 10 februari 2007 door caviaIIIII Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 Je hebt voor 2 versies een savegame. In dit topic kan je savegames downloaden voor V2. En op deze site kan je een savegame downloaden voor V1. Je moet dus de savegame downloaden waar de missie al is gehaald, dus een savegame met de naam: 'Supply Lines'. Vergeet niet eerste het bestand uit te pakken, voordat je hem in je GTA San Andreas User Files gooit. Reageren
ContRa Geplaatst: 10 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 Jah gewldig ik duw save game er in is alles weg..:S:S:@:@::@ Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 Jah gewldig ik duw save game er in is alles weg..:S:S:@:@::@ Logisch, je overschrijd de andere savegame. Het kan namelijk zijn dat in de savegame die jij gedaan hebt alle missies al gedaan zijn die jij nog moest doen. Daarom was het eigenlijk verstandiger geweest gewoon iemand te vragen om de missie voor je te halen. Wellicht kun je even wat andere topics bekijken of daar nog aanvragen staan van de missie Supply Lines. Als je gelukt hebt staat er nog een savegame waarbij er nog missies open staan die je nog moet doen. Overigens een leer voor de volgende keer; Een back-up maken van je savegame zodra je hem gaat overschrijden! Reageren
ContRa Geplaatst: 10 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 Ja whoei kan ik nog op nieuw beginnen..:S:@ Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 Ja whoei kan ik nog op nieuw beginnen..:S:@ Dat is een optie inderdaad. Maar zoals ik hierboven ook al zei, ga even wat andere topics bij langs. Wellicht vindt je een savegame waarbij de missie: 'Supply Lines' al gedaan is, en waar je nog andere missies hebt. Ik heb alvast even voor je gezocht, en ik ben heel wat aanvragen tegen gekomen: Aanvraag 1 Aanvraag 2 Aanvraag 3 Aanvraag 4 Aanvraag 5 Aanvraag 6 Aanvraag 7 Reageren
Koen729 Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 Weet je zeker dat je het wel hebt uitgepakt? Reageren
ContRa Geplaatst: 10 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 ja nu ben je telaat nu ben ik al op nieuw begonnen .. bleud forum nog altijd..:S Heb je geen save games tot 30% of zo..?:S Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 (bewerkt) ja nu ben je telaat nu ben ik al op nieuw begonnen .. bleud forum nog altijd..:S Je doet nu alsof de schuld bij ons ligt, dat vindt ik niet helemaal kloppen. Waarom zou je ook overnieuw beginnen als je gewoon een savegame uit een ander topic kan downloaden. In mijn vorige post heb ik je al 7 links gegeven naar andere aanvragen die je wel eens kan uitproberen. Overnieuw beginnen is dus allemaal extra moeite die je jezelf gewoon kan besparen. Ik heb misschien wel een andere oplossing die me nu ineens te binnenschiet. Download gewoon een missie aan het begin van San Fierro, dan hoef je alleen die missies maar over te doen. Misschien heb je nog wel geluk als je de goeie savegame download. Als je dan aankomt bij de Zero missies vraag je die hier gewoon bij ons aan zodat wij hem voor je doen. Mocht je de links kwijt geraakt zijn. Hier kan je een savegame downloaden voor V1 en hier voor V2. Edit: Ik heb hier een 31% savegame voor je. Bewerkt: 10 februari 2007 door -Matthijs- Reageren
ContRa Geplaatst: 10 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 Ik kan nu niks meer loade he.. Wat moet ik dan downloade v1 ? of v2? :S Reageren
.Timothy Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 (bewerkt) Welke versie heb je? V1 of V2? Dit kan je rechtsonder in het beginscherm zien. Niks --> V1 V1.1 --> V1(V1.1) V2 --> V2 Bewerkt: 10 februari 2007 door VWO-er Reageren
ContRa Geplaatst: 10 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 (bewerkt) v2.00 heb ik ^^ ZIe je ..:S Ik heb uigepakt met die zip file.. Ik duw hem in bestand en zie niks En die 31 save game kan niet is v1.. ik heb v2 En waar kan ik zien wat die al heeft gehaald?:o Bewerkt: 10 februari 2007 door ContRa Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 v2.00 heb ik ^^ Als je die 31% savegame wilt spelen moet je dus even downgraden. Dat kan met deze patch. Maak voordat het fout gaat wel even een back-up van de volgende bestanden: 'Main.scm' en 'Script.img'. Deze vindt je in de Data map. Overigens is het sowieso goed om te downgraden omdat je nu ook kan modden en dergelijke. Als je liever op V2 blijft dan zal ik even een 30% V2 savegame voor je zoeken. Reageren
ContRa Geplaatst: 10 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 Zoek dan maar rond 30% save game op v2 dan Die heb ik.. Maar kan je dan ook ergens zien wat die al heeft gehaald? Greetz ContRa Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.