qbdown Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 Hallo, Waneer kan je De M4 Kopen bij Ammunation? Reageren
.Timothy Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 (bewerkt) Ik dacht dat dit lag aan het aantal AmmuNation's die je bezocht hebt... Welke wapens kun je al kopen? Of waar ben je nu in GTA SA? EDIT: Ok, is goed... Bewerkt: 10 februari 2007 door VWO-er Reageren
qbdown Geplaatst: 10 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 (bewerkt) Ik dacht dat dit lag aan het aantal AmmuNation's die je bezocht hebt...Welke wapens kun je al kopen? Of waar ben je nu in GTA SA? Tja waar precies kan ik niet helemaal uitleggen.. Als je even wacht maak ik lijstje met wat ik al allemaal kan kopen. 9mm Silenced 9mm Tec9 Micro SMG Shotgun Sawnoff Shotgun Grenade Remote Chatcel ofzo Armor SMG En een Rifle Bewerkt: 10 februari 2007 door Robbin237 Reageren
.Timothy Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 Zal je nog 2, 3 Ammu's moeten vinden ... Reageren
MartyCeha Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 Je kunt hem kopen wanneer je er al eens een hebt vastgehad (in SA dan). Als je dan Ammunation binnenloopt, krijg je de melding "A new weapon is available to buy!" en dan kun je hem kopen. Simple... De M4 kun je trouwens hier vinden . Reageren
qbdown Geplaatst: 10 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 (bewerkt) Dat is niet helemaal waar, ik had ook AK-47 opgepakt en toen ik Ammunation binnen liep zei hij dat niet... Edit: Heb in totaal 3 Ammunation. Bewerkt: 10 februari 2007 door Robbin237 Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 Een andere manier om aan wapens te kopen vroeg in het spel is om gangwars te starten. In de eerste wave zullen de rivaliserende gangs vooral met Hand en Melee wapens komen aanzettem zoals; Een Pistol of een baseballbat. In de tweede wave krijg je te maken met Machine Pistols zoals; de MP5. En tot slot in de derde wave komt men aanzetten met een MP5 of een AK-47. Die laatste hoort bij de categorie Assault Rifles, daar hoort de M4 ook bij. Dit is een handige manier om aan Assault Rifles te komen als je ze nog niet kunt kopen, als je bijvoorbeeld nog vroeg in het spel zit. Reageren
qbdown Geplaatst: 10 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 Een andere manier om aan wapens te kopen vroeg in het spel is om gangwars te starten. In de eerste wave zullen de rivaliserende gangs vooral met Hand en Melee wapens komen aanzettem zoals; Een Pistol of een baseballbat. In de tweede wave krijg je te maken met Machine Pistols zoals; de MP5. En tot slot in de derde wave komt men aanzetten met een MP5 of een AK-47. Die laatste hoort bij de categorie Assault Rifles, daar hoort de M4 ook bij. Dit is een handige manier om aan Assault Rifles te komen als je ze nog niet kunt kopen, als je bijvoorbeeld nog vroeg in het spel zit. maar ik krijg gewoon die ding niet werkend? Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 Als je de M4 meteen wilt zou ik gewoon even naar het vliegveld van LS rijden, daar ligt de M4 zo voor het oprapen tussen twee schansen. Verder kan je hem geloof ik kopen na de missie The Da Nang Thang in de Ammu-Nation.... En dat verhaal dat je de M4 kan kopen als je hem eens vast gehad hebt is niet waar, ik haalde meteen in het begin van het spel de M4 van het LS vliegveld en ik kon hem pas veel later kopen bij Ammu-Nation. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.