diamania Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2007 Ik heb net een missie gehaald iets met "big hit bit" gehaalt.... en daarna zie ik geen missies meer. ( treacherous swine enzo is al gedaan) Wat nu te doen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
qbdown Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2007 Misschien moet je nog een telefoontje krijgen van iemand? Of is dat niet in GTA:VC?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jesperkaj Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2007 (bewerkt) Als het goed is moet je een telefoontje van Umberto Robina krijgen. Heb je 'Sir yes sir' al gedaan? Bewerkt: 10 februari 2007 door jesperkaj Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
diamania Geplaatst: 10 februari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2007 Als het goed is moet je een telefoontje van Umberto Robina krijgen. Heb je 'Sir yes sir' al gedaan? HMM, ik heb het spel na lange tijd weer uit de kast gehaalt, dus ik weet het niet zeker... is er een simpele manier om te checken of 'sir yes sir" al gedaan heb? ( ik kan me wel wat vaag herinneren met iets van een tank... ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jesperkaj Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2007 ( ik kan me wel wat vaag herinneren met iets van een tank... ) In die missie moet je ook wat met een tank doen. je moet hem stelen van het leger endan in een garage stoppen. Hier mee info over de missie, Klikkie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
diamania Geplaatst: 10 februari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2007 (bewerkt) Dat heb ik gelezen ja en toch weet ik het niet, maar stel je voor dat ik dat gehaald zou hebben, wat zou ik dan moeten doen om verder te kunnen? edit: Ik ben 70% zeker dat ik sir yes sir al eens gedaan, heb, maar die umberto... die belt maar niet Bewerkt: 10 februari 2007 door diamania Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Koen729 Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2007 Jij moet volgens mij de bedrijven gaan kopen Dit kan je doen door in een Groen Huisje te gaan staan. Trouwens, heb je de Vercetti Mansion asset al? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
qbdown Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2007 (bewerkt) Jij moet volgens mij de bedrijven gaan kopen Dit kan je doen door in een Groen Huisje te gaan staan. Trouwens, heb je de Vercetti Mansion asset al? Hier: Click! Dat is de Sir, Yes, Sir video. Waarin die missie gespeeld wordt. Moet je maar even kijken Bewerkt: 10 februari 2007 door Robbin237 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
diamania Geplaatst: 10 februari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2007 Jij moet volgens mij de bedrijven gaan kopen Dit kan je doen door in een Groen Huisje te gaan staan. Trouwens, heb je de Vercetti Mansion asset al? Hoe moet ik dan aan geld komen voor die bedrijven???? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MASTERMIND Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2007 (bewerkt) Jij moet volgens mij de bedrijven gaan kopen Dit kan je doen door in een Groen Huisje te gaan staan. Trouwens, heb je de Vercetti Mansion asset al? Hoe moet ik dan aan geld komen voor die bedrijven???? Je kan zijmissies gaan doen bv. de taximissies, vigilantemissies, ambulancemissie, enz.... Of mensen neerschieten en dan het geld dat ze bij hebben oppakken. enz.... Hier zijn al meerdere topics over hoe je het beste geld kan verdien, ik zal even voor je zoeken. >>hier<< en hier is een topic over geld verdienen. Bewerkt: 10 februari 2007 door MASTERMIND Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Monster Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2007 (bewerkt) Plak even je savegame hier, dan kijk ik het even na. Oké? Edit: Of ik zet die van mij hier, ik heb de storyline + een smak geld + alle bedrijven voltooid. Mvg, GTA Monster Bewerkt: 10 februari 2007 door GTA Monster Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
diamania Geplaatst: 10 februari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2007 Hier is mijn savefile... Ga maar lekker kijken wat er moet gebeuren ( want ik heb geen flauw idee ) ( sorry voor mijn humor, maar ik ben nu eenmaal een humormens) bij voorbaat hartelijk dankk GTAVCsf1.b Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Monster Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2007 Er is een bug, je moet die van mij er in zeten. Heel jammer!, maar ja. Geen Cheats/Mods/Trainers/Wapens gebruikt Mvg, GTA Monster Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
diamania Geplaatst: 10 februari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2007 Oh lekker is dat naja, geen probleem.. als ik maar geen missies hoef te doen die ik al gedaan heb Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Monster Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2007 Ik heb je nog PB gestuurd omdat je in het topic Helikopter Missie? aanwezig was. Mvg, GTA Monster Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.