deagle Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2007 Er is een bug, je moet die van mij er in zeten. Heel jammer!, maar ja.Geen Cheats/Mods/Trainers/Wapens gebruikt Mvg, GTA Monster Mag ik eens vragen wat je precies in de savegame van diamana? Heb je gebouwen gekocht? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
diamania Geplaatst: 10 februari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2007 Nee, ik heb geen gebouwen gekocht... ( want er staat steeds dat ik later trug moet komen ) En ik ben nu echt ff in de war, welke van die files ik moet downloaden en wat ik nu moet doen en wat gta monster bedoelt :$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2007 (bewerkt) Nee, ik heb geen gebouwen gekocht...( want er staat steeds dat ik later trug moet komen ) En ik ben nu echt ff in de war, welke van die files ik moet downloaden en wat ik nu moet doen en wat gta monster bedoelt :$ Die savegame van GTA Monster is een uitgespeelde savegame. Ik kijk wel even in je savegame. Edit: Ik heb even in je savegame gekeken. Je hebt geen nieuw missies terwijl dit wel het geval moet zijn. Aangezien je niets op de radar hebt staan moet je gebelt worden, echter gebeurd dit ook niet. Ik denk dat je te maken hebt met een soort van bug. Ik raad je daarom een savegame uit dit topic te downloaden, de savegame die je moet downloaden heet: 'Two Bit Hit'. Bewerkt: 10 februari 2007 door -Matthijs- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
diamania Geplaatst: 10 februari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2007 (bewerkt) Ja, ik heb die savegame gedownload heb wat missies gehaald, ik moet die verdraaide autocide nog een keer doen... maja... gewoon maar een paar keer weer proberen, hartelijk dankl voor jullie hulp. Bewerkt: 11 februari 2007 door diamania Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.