MASTERMIND Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 Heey, Hoe kan ik online spelen met fifa 06 op de psp? Dat is mijn vraag, want in de handleiding staat dat ik me moet registren en dat heb ik mooi gedaan, maar dan? Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 Heb je de site: YourGamingName.com al geprobeerd? Daar heb ik ook ingelogd voor PS2 online het is het proberen waard Reageren
MASTERMIND Geplaatst: 10 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 Heb je de site: YourGamingName.com al geprobeerd? Daar heb ik ook ingelogd voor PS2 online het is het proberen waard Ik heb me nu daar aangemeld en ze zouden de PIN-code opsturen via de post, en dan? Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 Heb je de site: YourGamingName.com al geprobeerd? Daar heb ik ook ingelogd voor PS2 online het is het proberen waard Ik heb me nu daar aangemeld en ze zouden de PIN-code opsturen via de post, en dan? Ik zou zeggen, wachten maar ik heb hetzelfde gehad bij mijn PS2 Reageren
MASTERMIND Geplaatst: 10 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 Heb je de site: YourGamingName.com al geprobeerd? Daar heb ik ook ingelogd voor PS2 online het is het proberen waard Ik heb me nu daar aangemeld en ze zouden de PIN-code opsturen via de post, en dan? Ik zou zeggen, wachten maar ik heb hetzelfde gehad bij mijn PS2 Moet ik hierna nog iets speciaal doen? Na het invoeren van de PIN-code? Reageren
The GamerII Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 Niks, want dat kan ook niet op die site Reageren
MASTERMIND Geplaatst: 10 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 Niks, want dat kan ook niet op die site Hoezo niet? Op welke site dan wel? Reageren
The GamerII Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 Die van yourgamingname Als je de pin hebt ingevoerd, zijn er geen extra opties Reageren
MASTERMIND Geplaatst: 10 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 Die van yourgamingnameAls je de pin hebt ingevoerd, zijn er geen extra opties Bedoel je voor de PSP of zo? Altans kan toch je online spelen want anders zouden ze die functie niet in spel hebben gezet. Reageren
The GamerII Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 Nee, ik bedoel op de site Reageren
MASTERMIND Geplaatst: 10 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 Nee, ik bedoel op de site Als je op site dan niet online op je PSP kan gamen. Waar dan wel? Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 (bewerkt) Die van yourgamingname Als je de pin hebt ingevoerd, zijn er geen extra opties Bedoel je voor de PSP of zo? Altans kan toch je online spelen want anders zouden ze die functie niet in spel hebben gezet. Tuurlijk kan je hierdoor online spelen Je krijgt volgens mij voor 1 maand een tijdelijke PIN-Code en die is maar geldig tot 3 weken. Daarna kan je er niks meer mee maar tot die tijd moet je al die PIN-Code hebben gekregen P.S. Zo werkt het op de PS2. Ik weet niet hoe het is op de PSP maar volgens mij ook zo @hierboven : Je speelt in je PSP online waar anders? Bewerkt: 10 februari 2007 door Steel Dogg Reageren
MASTERMIND Geplaatst: 10 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 (bewerkt) Die van yourgamingname Als je de pin hebt ingevoerd, zijn er geen extra opties Bedoel je voor de PSP of zo? Altans kan toch je online spelen want anders zouden ze die functie niet in spel hebben gezet. Tuurlijk kan je hierdoor online spelen Je krijgt volgens mij voor 1 maand een tijdelijke PIN-Code en die is maar geldig tot 3 weken. Daarna kan je er niks meer mee maar tot die tijd moet je al die PIN-Code hebben gekregen P.S. Zo werkt het op de PS2. Ik weet niet hoe het is op de PSP maar volgens mij ook zo Maar er staat op het kaartje van je Netwerk Access Code dat je naar yourgamingname.com moet gaan. Ik zal wel zien als ik die PIN-code krijg .... @hierboven : Je speelt in je PSP online waar anders? Dat weet ik ook wel hoor. Maar je heb toch een site nodig die online-gaming controleert en beheert Bewerkt: 10 februari 2007 door MASTERMIND Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 Die van yourgamingname Als je de pin hebt ingevoerd, zijn er geen extra opties Bedoel je voor de PSP of zo? Altans kan toch je online spelen want anders zouden ze die functie niet in spel hebben gezet. Tuurlijk kan je hierdoor online spelen Je krijgt volgens mij voor 1 maand een tijdelijke PIN-Code en die is maar geldig tot 3 weken. Daarna kan je er niks meer mee maar tot die tijd moet je al die PIN-Code hebben gekregen P.S. Zo werkt het op de PS2. Ik weet niet hoe het is op de PSP maar volgens mij ook zo Maar er staat op het kaartje van je Netwerk Access Code dat je naar yourgamingname.com moet gaan. Ik zal wel zien als ik die PIN-code krijg .... @hierboven : Je speelt in je PSP online waar anders? Dat weet ik ook wel hoor. Maar je heb toch een site nodig die online-gaming controleert en beheert Je bedoelt de officiele site? op www.playstation.com via daar kom je er wel Reageren
MASTERMIND Geplaatst: 10 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 (bewerkt) Je bedoelt de officiele site? op www.playstation.com via daar kom je er wel *zucht*, eerst zei je www.yourgamingname.com en nu is het www.playstation.com. BTW playstation.com is voor de PS2 niet voor de PSP. EDIT: op yourpsp.com verwijzen ze ook naar yourgamingname.com dus ik denk wel dat ik goed zit. Bewerkt: 10 februari 2007 door MASTERMIND Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.