GerbenKwakkel Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 Hallo weet iemand hoe je tricks op een motor of fiets doet? En dan heb ik het ook over echte tricks zoals voor op de motortank zitten en dan wheelie bv, Alvast bedankt Reageren
kristof01 Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 (bewerkt) Er zijn zeer veel tricks die je kunt doen. Om inspiratie op te doen kun je eens op youtube of googlevideo naar stuntmovies te kijken. Een hiervan is de grind. Deze voer je uit tegen een hek of rail door erop te bunnyhopen (=LSHIFT). Kristof. Bewerkt: 10 februari 2007 door kristof01 Reageren
.Timothy Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 (bewerkt) Je kan wel een aantal dingen doen maar niet super veel dacht ik... Fiets: - Bunnyhoppen (Springen met je fiets) - Wheelie - Stoppie - Gewoon stunten door over springschansen/rails etc. te springen... Motor: - Wheelie - Stoppie - Cirkels draaien - Gewoon stunten door over springschansen/rails etc. te springen... Mvg, VWO-er Bewerkt: 10 februari 2007 door VWO-er Reageren
Sseb Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 voor stunts moet je gwoon creatief zijn! dus niett de normalen makkelijke schansen nemen die je dagelijks ziet in filmpjes kijk eens filmpjes van XSA of TMS of the Collective hele goeie Stunt crews maar je moet echt gaan zoeken naar stunts je moet gewoon van dingen gebruik maken zoals gebruik maken van: (stoep) randen vangrails ongebruikelijke schanse manieer vinde hoe je die kunt gebruiken aflopende wegen muren of zo dan kom je er zelf wel achter wat er allemaal mogelijk is Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 (bewerkt) Wat ook een goede plek is om te stunten is het hoge gebouw in Los Santos waar je met een motor of fiets op het dak kan komen om daar vervolgens weer vanaf te springen. Naar mijn weten is dit het enige gebouw in San Andreas waar je met een voertuig in een enex (gele deurmarker) kan. Zie onderstaande kaart (van wiki) voor de locatie. Veel succes en plezier PS Je kan vanaf dit dak ook met de parachute - die je daar kan vinden - op het dak van het politiebureau even ten zuiden landen en daar op het dak staat een Police Maverick, dit is wel afhankelijk van je vorderingen in de Flight School. Bewerkt: 10 februari 2007 door _KoE_Mzungu Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 Je kan ook naar het Skatepark gaan in LS en daar de BMX pakken, je krijgt dan een soort stunt challenge. Ditzelfde geld voor de Import hangar in SF, maar dan met een NRG-500. Reageren
GerbenKwakkel Geplaatst: 10 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 Ik bedoel meer dit, Kijk zulke tricks. Reageren
BaasB Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 (bewerkt) Ik bedoel meer dit, Kijk zulke tricks. Daar is een heel simpel antwoord op: Dat kan (helaas) niet. De stunts die op dat plaatje staan, zijn hoogst waarschijnlijk uitgevoerd met een 'modificatie'. Een 'modificatie' (ook wel 'mod' genoemd) is iets wat mensen zelf maken, en wat ze dan in GTA San Andreas zetten. Voorbeeld: Er is ook een modificatie die er voor zorgt dat je een Ferrari in GTA San Andreas krijgt. Maar je hebt bijvoorbeeld ook een modificatie voor Nederlandse ondertiteling in GTA San Andreas. Zo heb je modificaties voor werkelijk van alles en nog wat, je kunt het zo gek nog niet bedenken of er bestaat wel een modificatie voor. Er bestaat dus schijnbaar ook een modificatie waarmee je geadvanceerde tricks op je motor uit kunt voeren. Ikzelf heb nog nooit van deze modificatie gehoord, maar misschien kun je zelf eens wat zoeken op het internet. Een bekende site waar je veel modificaties voor GTA San Andreas kan downloaden, is bijvoorbeeld www.gtagarage.com, en GTAForum ook natuurlijk. Klik maar eens op deze link, dan krijg je de GTAForum modificaties voor GTA San Andreas te zien: Klik. Ik hoop dat je nu wat wijzer bent geworden over modificaties. En onthoud: Als je nog eens een filmpje of een foto op het internet tegenkomt, waarop je ziet dat er iets heel onrealistisch/onbekends met GTA San Andreas gedaan wordt, kan het goed zijn dat het filmpje of de foto met behulp van een modificatie gemaakt is. En voor de mensen waarbij de link van GerbenKwakkel het niet doet (bij mij deed hij het eerst niet), de link verwijst je door naar dit plaatje: Dit plaatje is verkleind, in verband met de maximale maten die op het forum zijn toegestaan. Wil je het plaatje op ware grote zien? Dit is de directe link naar het plaatje: Klik. (even ge-upload met ImageShack) EDIT: Ik heb de link naar jouw plaatje eens bekeken, en gezocht waar het plaatje vandaan kwam. Het plaatje kwam van: www.gta.gamigo.de. En ik heb zojuist ontdekt dat je op die site de modificatie kan downloaden waarmee je de motor tricks kunt uitvoeren. Je kunt de modificatie vinden op deze pagina: Klik. Het is de tweede modificatie van boven. Klik hier als je de modificatie wil downloaden: Klik. Let op: Je kunt deze modificatie alleen gebruiken als je GTA San Andreas op de PC hebt. Als je GTA San Andreas op de Xbox of op de Playstation 2 hebt, kan het dus niet. Veel plezier ermee. Bewerkt: 10 februari 2007 door BaasB Reageren
martje Geplaatst: 11 februari 2007 Rapport Geplaatst: 11 februari 2007 ik had op youtube een filmpje gezien met stunts. haha zelf lukt het mij echt niet hhahah >>> Door Dutchy3010: Dit voegt dus helemaal niets toe aan het topic, want je geeft een mening en daar wordt hier niet om gevraagd. Graag in het vervolg voor je houden, svp .<<< Reageren
Gtagirl93 Geplaatst: 17 maart 2007 Rapport Geplaatst: 17 maart 2007 Mij lukken die wheelies wel maar ik krijg nooit wheelie bonussen, hoe komt dit?? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 17 maart 2007 Rapport Geplaatst: 17 maart 2007 Mij lukken die wheelies wel maar ik krijg nooit wheelie bonussen, hoe komt dit?? Volgens mij krijg je dat pas als je dat langdurig hebt gedaan, en niet even. Ik denk persoonlijk zo rond de 100 meter. Daarnaast moet je volgens mij ook uit een stille stilstand op je achterwiel een 'wheelie' maken (als je snapt wat ik bedoel.) Neem anders eens een kijkje in de 'bike school', waarin je zulke oefeningen leert. Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 17 maart 2007 Rapport Geplaatst: 17 maart 2007 Mij lukken die wheelies wel maar ik krijg nooit wheelie bonussen, hoe komt dit?? vaak is het ook wel bij wheelie bonussen zo dat je soms wel wat krijgt als je een kleintje doet maar soms ok weer niet ( dat heb ik namelijk ) maar een goeie plek om een wheelie te doen is de snelweg van Las Venturas dat rondje . maar natuurlijk moet je dan ook wat bike skill hebben om het helemaal goed te doen. daardoor heb ik wel veel geld verdiend.. Groot-Duimpje Reageren
The_Cat Geplaatst: 17 maart 2007 Rapport Geplaatst: 17 maart 2007 Met de fiets kan je dat het makkelijkst doen denk ik... altijd even trappen, dan weer naar achter leunen, maar ook zien dat je voorwiel de grond niet raakt... Ohja, als je met de brommer een wheelie doet en je achterkant schuurt over de grond, dan wordt het niet geteld als wheelie, mss doe je dat verkeerd... Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 18 maart 2007 Rapport Geplaatst: 18 maart 2007 met een scooter kan je beter stoppies doen met je voorwiel dus daar is ( volgens mij ) de scooter goed mee. met de fiets kan je het niet zo goed zien of je nu echt een wheelie maakt ja of nee. ik heb het gdn met een moter en heb er binnen 1 keer 500,- verdiend als je dat steeds doet kom je al een heel eind SUCCES! G-D Reageren
Sseb Geplaatst: 19 maart 2007 Rapport Geplaatst: 19 maart 2007 kijk dit zijn echte stunt technieken !!!!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.