Jump to content

Tricks op een bike

Recommended Posts

Geplaatst:
>>> Door Dutchy3010: Dit voegt dus helemaal niets toe aan het topic, want je geeft een mening en daar wordt hier niet om gevraagd. Graag in het vervolg voor je houden, svp ;).<<<

OT: communistisch forum?? sinds wanneer mag men geen mening posten op een forum, daar is het volgens mij voor bedoeld.

>>> Door Dutchy3010: Je mag je mening geven in de topics die daarvoor bestemd zijn, en dat is niet een topic als deze. ;)<<<

http://youtube.com/watch?v=Lrc31_u51Xc&amp...ted&search=

dit is een van mijn favoriten, redelijke muziek, geniale slowmotion acties :)

Geplaatst: (bewerkt)

Ik ben nu aan het oefenen met grinden of sliden met de bike, lukt bij mij alleen op smalle hekjes waar ik niet op hoef te springen. Voor Wheelies heb ik O en P, voor sliden zoek je een smal hekje, schuin eropaf P en pijltje naar rechts, en dan balans houden.

Bewerkt: door Squidward
Geplaatst:
>>> Door Dutchy3010: Dit voegt dus helemaal niets toe aan het topic, want je geeft een mening en daar wordt hier niet om gevraagd. Graag in het vervolg voor je houden, svp ;).<<<

OT: communistisch forum?? sinds wanneer mag men geen mening posten op een forum, daar is het volgens mij voor bedoeld.

[offtopic]Dat is er om te zorgen dat het hele forum word ondergespamt....[/offtopic]

@ Squidward: Probeer eerst een hoge bike-skill te krijgen, een daarna pas te bunny-hoppen.

Geplaatst:

Sorry, een fout gemaakt, ik bedoel met een motor. En dat vanm dat springen bedoel ik mee dat ik wat videos zag op youtube, waarbij ze een schans of een hobbel gebruikten om op een soort van rail te landen en dan sliden.

Geplaatst:
Sorry, een fout gemaakt, ik bedoel met een motor. En dat vanm dat springen bedoel ik mee dat ik wat videos zag op youtube, waarbij ze een schans of een hobbel gebruikten om op een soort van rail te landen en dan sliden.

ik weet wat je bedoelt: via een randje heet een

en dan op rail(grinde) term daar voor is B2R (bump to rail).

dit zal je in een filmpje vaan XSA of TMS hebben gezien. bijvoorbeeld:

, op 1 minuut 38 gebuurt er ongeveer wat jij zegt. en 1 minuut 45 ook.

2 minuut 9 is een bump (heele grote :puh:) 2 minuut 22 een bmx bump.

tuts kan je allemaal vinden op you tube tik gewoon Tutorials gta sa.

om dit te doen is het gewoon een kwestie van inschatten! om te kijken hoe hard je moet gaan. hoe je de jump/bump moet nemen. hier ben je soms uur of anderhalf uur meebezig (vooral met oefenen). maar dan heb je ook een coole stunt.

ik ben ook nu veel aan het trainen om veel dingen onder de knie te krijgen het is best ingewikkeld allemaal

Geplaatst:

Mss ligt het probleem bij mij, maar als ik de filmpjes wil zien, dan blijven ze hangen en willen ze niet verder gaan ...

Geplaatst:
Mij lukken die wheelies wel maar ik krijg nooit wheelie bonussen, hoe komt dit??

Volgens mij krijg je dat pas als je dat langdurig hebt gedaan, en niet even. Ik denk persoonlijk zo rond de 100 meter. Daarnaast moet je volgens mij ook uit een stille stilstand op je achterwiel een 'wheelie' maken (als je snapt wat ik bedoel.) Neem anders eens een kijkje in de 'bike school', waarin je zulke oefeningen leert.

Ik heb de bike school al gedaan :s

Geplaatst:

Ik had nog een vraag en dacht wel dat het hieronder kon;

Weet iemand de geschikte locatie voor o.a. bumps en grinds te oefenen?

Want ik ben het nu aan het oefenen, maar vind nog steeds niet de goede plek ervoor...

Geplaatst:

Ik weet er wel een paar, hier zijn wat afbeeldingen:

In de woestijn vlak aan het water tegenover SF,

In Fort Carson

En in SF een hele goede bump en met oefening kun je op de veiligheidsrail bij de snelweg landen. of gewoon stunten.

post-64821-1174671211_thumb.jpg

post-64821-1174671242_thumb.jpg

post-64821-1174671252_thumb.jpg

Geplaatst:

Probeer dit in LV:

Rij over de Julius Thruway, in het midden van die weg zit een soort muurtje. Kom van bijna recht opzij (niet helemaal!!) aanrijden. Als je de goede hoek hebt zul je een 360 maken.

Geplaatst:

Ik heb ook nog wel een leuke stunt. Ga naar san Fierro en zoek een NRG-500.

Ga nu naar windy windy windy road. (dat kronkelweggetje) Ga boven aan die heuvel

staan met je rug naar het kronkelwegetje. Begin nu te rijden zo snel als je kan.

En als je dan de heuvel afgaat probeer dan een backflip te doen.

Na een aantal keren proberen moet dit wel lukken.

Veel sucses ermee :tu::tu:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...