Lennert Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2004 Wie weet waar de vriendin Katie graag naar toe wil enzo? ik weet dat hier al topics over zijn maar vind niet echt een goed antwoord. als er toch een topic is met een goed antwoord, wil iemand dan hier daarvan een link plaatsen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2004 Als je er langs rij waar zei hene wil zeg ze dat wel! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sNICKer Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2004 Wie weet waar de vriendin Katie graag naar toe wil enzo?ik weet dat hier al topics over zijn maar vind niet echt een goed antwoord. als er toch een topic is met een goed antwoord, wil iemand dan hier daarvan een link plaatsen. achter haar huis is er een "diner". Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
De Gta Master Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2004 is dat die ene in san fiero zo ja ze wil een x dansen by 30% maar waar is dat? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lennert Geplaatst: 21 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 november 2004 is dat die ene in san fiero zo ja ze wil een x dansen by 30% maar waar is dat? Wat bedoel je met by 30% :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
baszz Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2004 Weet iemand wat je moet doen als Katie wil rijden? Elke keer dat ik een rondje maak is haar fun gelijk over en wil ze naar huis Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CJ-SA Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2004 Je moet met katie hard rijden en als ze wil eten moet je naar diner gaan , achter haar huis Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
88steven88 Geplaatst: 5 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2004 nee fout ''rijden'' je moet zacht rijden met katie en als ze zegt harder dan ga je ietsje harder tot je fun weer omhoog gaat. ''eten'' wil ze eten dan ga je eten bij dat diner tekentje ''milkshake'' bij pier 69. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
VanHelsing Geplaatst: 6 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2004 Waar is die katie dan> Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juriaan Geplaatst: 6 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2004 counrty club in sf enne bij mij heb ik nu al 4x gebatst in 4 dates Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CJ-SA Geplaatst: 6 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2004 Nee bij katie moet je hard en wild rijden , ze kickt op spookrijden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
beanzz Geplaatst: 7 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2004 en Botsen vind ze ook leuk ,, had ik ergens gelezen en het werkt ook dan zegt ze allemaal van die dingen als,, cj youre the man enzo maarja ik heb het nog niet geprobeerd met die funmeter omdat dat balkje altijd gelijk alweer leeg staat als ik ff rij,... :angry: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.