-eend- Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 Ik heb net een film af, en dan wil ik: opslaan op deze comp doen.. Maar dan is die film te groot.. dus hoe kan je een map groter maken zodat er meer MB in kan.. film is: 80,74 MB Of hoe kan ik t anders doen, zonder op CD te zetten Reageren
Bling Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 Ik neem aan dat je het over het programma "Windows Movie Maker" hebt? In feite zou je je film gewoon op kunnen slaan op een plaats die over de nodige MB beschikt. Als de map waarin je hem opslaat niet over de nodige MB beschikt, kun je hem daar uiteraard niet opslaan, maar moet je hem op een andere plek opslaan, waar de ruimte wel aanwezig is. Ook zou je gewoon de film in twee delen kunnen opslaan, en op twee verschillende plekken, zodat de bestandsgrote wat verdeeld wordt. Ik heb je topic trouwens even verplaatst naar het "Software Forum", aangezien dit niet iets specifieks met San Andreas te maken heeft. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.