Ferre Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 Ik heb weer wat gemaakt. Alleen de Pokémon sprites trend is allang over, volgens mij. Reageren
.Levi. Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 De achtergrond heb je goed gedaan, vooral door de zijkanten wat donkerder te maken, hierdoor krijg je een focus op het midden en op Snorlax, waar het eigenlijk een beetje om gaat. Het lettertype heb je goede plek gegeven en ook de kleur, past namelijk erg goed bij het geheel van de signature. Wat ik wel mis bij deze signature, na een tijdje kijken, is de uitstraling. De achtergrond bezit namelijk een aantal prachtige effecten, ik vind het dus erg zonde dat die niet zo goed naar voren worden uitgedrukt. Je zou een aantal punten op je achtergrond een iets feller effect kunnen geven, en dan bedoel ik de effectjes die je nu het beste ziet zegmaar. Degene die het eerste fel worden als je contrast omhoog zet dus. Het lijkt nu ook alsof Snorlax van je achtergrond glijd, wat ik erg mooi vind. Misschien was dit ook de bedoeling maar toch wil ik even hier iets over zeggen. Misschien zou je onder Snorlax nog een effectje kunnen geven dat zo langs zijn lichaam schuin links omhoog gaat (zie zijn lichaam houding) zodat het lijkt alsof hij met een snelle vaart naar beneden 'zoeft'. Misschien kun je Snorlax zelf ook wat kleurvoller maken, op dit moment ziet hij er nog wat onbewerkt en wat saai uit. Misschien kun je de helft (bovenkant van zijn lichaam) wat feller maken dan de onderkant, aangezien het licht ook van boven komt? Dit is al zo zie ik, alleen is het wat minder goed zichtbaar. Veel succes in ieder geval met designen Ferre! Reageren
White Gold Geplaatst: 11 februari 2007 Rapport Geplaatst: 11 februari 2007 Op het eerste gezicht vind ik het wel een relaxte sig. Die snorlax valt niet echt op, maar dat zorgt ook voor de rust. Die lichtinval heb je samen met die brushes ook heel netjes gedaan. Snorlax en Ferre hebben ook de juiste kleuren. Als je beter kijkt lijkt het net of de Snorlax zweeft, dat geeft een gaaf effect . Van mij krijg je een 9. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.