Jump to content

Webcam

Steel Dogg

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey forumleden ik zit met een probleem. Sinds vandaag heb ik een nieuwe webcam gekocht. De Trust WB-3400T van 60 euro. Ik heb hem geinstalleerd en alles werkt goed, maar hij beweegt erg traag :N Hoe kan ik de webcam soepel laten bewegen?

Thanx alvast

Steel Dogg ;)

Geplaatst:

dat is toch bij alle webcapems?? ,of mischien moet je het anders instaleren,ik probeer je op ideeen te helpen maar ik heb er geen verstand van :$

Geplaatst:

Daar kan je niets aan doen denk ik, want als je bij msn dat doet en dan is die sloom dan ligt het aan je internet dat die ook sloom is.. Dat is bij mij zo!!

Als je gewoon bij het bekijken van je webcam, dat progamma wat je geinstalleerd hebt, sloom is dan klopt er iets niet!! En dan weet ik het ook niet!! Ik denk dan dat je bij je instellingen moet kijken!!

KING ROOM

• 2 maanden later...
Geplaatst:

Heb je draadloos internet?

Dat kan het probleem zijn.

Je internet heeft misschien heel slecht signaal,

waardoor hij maar moeilijk verbinding kan maken.

In dit geval zouden de dingen die je download, ook best wel traag moeten gaan.

Yvea

Geplaatst:
Hey forumleden ik zit met een probleem. Sinds vandaag heb ik een nieuwe webcam gekocht. De Trust WB-3400T van 60 euro. Ik heb hem geinstalleerd en alles werkt goed, maar hij beweegt erg traag :N Hoe kan ik de webcam soepel laten bewegen?

Thanx alvast

Steel Dogg ;)

Heb je al eens een lokaal programma geprobeerd (bv. Windows Netmeeting, of XAWTV?)

Geplaatst:

Thanx alvast

Steel Dogg ;)

Heb je al eens een lokaal programma geprobeerd (bv. Windows Netmeeting, of XAWTV?)

Of met Skype kan je toch ook cammen?

Geplaatst:
Of met Skype kan je toch ook cammen?

Niet lokaal volgens mij, of je moet eens op test drukken ergens bij Skype's video instellingen.

Geplaatst:

Misschien kun je ergens bij de instellingen het aantal frames per seconde/minuut veranderen?

Geplaatst: