Kinzorro Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 Hey jongens, Ik vroeg me wat af, ik ben nog bij het begin ongeveer ( heb pas wrong side of the tracks van Big Smoke gedaan ) en dan moet ik territoriums overnemen van de Ballas en Los Santos Vagos. Maar als ik alles overneem van de Ballas wat dan? Is dat erg? ( de Ballas hebben dankzij mij alleen nog maar een stuk van east los santos over ) Hetzelfde vraag voor Vagos... Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 Hey jongens,Ik vroeg me wat af, ik ben nog bij het begin ongeveer ( heb pas wrong side of the tracks van Big Smoke gedaan ) en dan moet ik territoriums overnemen van de Ballas en Los Santos Vagos. Maar als ik alles overneem van de Ballas wat dan? Is dat erg? ( de Ballas hebben dankzij mij alleen nog maar een stuk van east los santos over ) Hetzelfde vraag voor Vagos... Dit raad ik je sterk af. Je kan wel alles gaan veroveren nu maar als je straks terug komt uit je rondreis door San Andreas zal je hele gang uit elkaar gevallen zijn. Alles is dan heroverd door Ballas en drugsdealers. En je moet opnieuw alles veroveren, wat je nu nog van jou is, is dan van hun. Ik raad je nu dus aan je helemaal niet bezig te houden met het veroveren van de gebieden. Dit kan je het beste doen op het einde van het spel, aangezien je dit anders dubbel werk kost. Reageren
60 Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 (bewerkt) als je alles van de balle/vagos over neemt dan vallen je ze niet meer aan en komen ze niet meer terug tenminste je ziet ze soms in een groepje van 3 ,maar dat is niet genoeg voor een war. 60 EDIT: oeps, sorry mattijs ik zag je post niet staan... Bewerkt: 10 februari 2007 door 60 Reageren
Kinzorro Geplaatst: 10 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 Ow, ok Matthijs dan stop ik er gelijk weer mee het enige voordeel van al die territory's veroveren is dat ik nu 90% respect heb en véél geld. Ik kan nu al een gang van 7 man leiden; bedankt voor de informatie hè ik ga dan maar het nóg leukere doen: Missies. Srry hoor 60, maar je zei dat de Ballas heel los santos dan hebben heroverd hè, als je dan weer terug verover is het toch weer hetzelfde verhaal? (de Ballas komen niet meer terug) Want ik wil wel alle gangs nog steeds zien in San Andreas zelfs de Ballas ) Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 Als je alle territory hebt zie je de Ballas en Los Santos Vagos nooit meer, dus echt nooit, ook geen auto's van hun ofzo, niks. Er zijn wel codes voor dat ze terug zijn maar dat gaat van je Criminal Rating af als je cheat, en in de Stats menu komt te staan "Times Cheated: xxx" De enige gangs die je dan nog ziet zijn Grove Street Families, Los Varrios Aztecas, en San Fierro Rifa en de Triads in San Fierro. Grove Street Families en San Fierro Rifa rennen meestal weg voor je, maar als je een lid van de Los Varrios Aztecas of Triads ombrengt, zullen ze voortaan altijd meteen op je schieten. Het is wél handig om alle territory ook na de missie Doberman meteen te veroveren, aangezien je er ladingen respect en geld voor krijgt en dat is erg handig omdat je in de Badlands niet veel geld verdiend, en dan kan je toch wapens en armor enzo kopen. Reageren
Kinzorro Geplaatst: 11 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 februari 2007 Ah ok, ik wacht dan wel tot ik weg ben uit Los Santos, en ik ga dan niet alles veroveren van iedereen nu en later ook niet zodat ik alle gangs ten minste nog in het spel hou.... Anders is het niet meer zo leuk zonder de Ballas en Vagos Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.