Apophis Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 elke keer als ik in die hoever stap en er achter aan ga is die loc sneller kan ik ook sneller gaan op een bepaalde manier Reageren
-eend- Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 (bewerkt) Je moet m gewoon volgen en niet op die slome achter je letten ( weet niet meer hoe die heet) Je hoeft ook niet te dichtbij te gaan varen/rijden bij OG loc. Maar als je bij de karts komt, is ''die slome'' er ook gelijk bij. die slome: is Madd dog, ja Bewerkt: 10 februari 2007 door caviaIIIII Reageren
Mirrrr Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 elke keer als ik in die hoever stap en er achter aan ga is die loc sneller kan ik ook sneller gaan op een bepaalde manier Je hoeft hem ook helemaal niet in te halen. Je moet hem gewoon in zicht houden. Daarna moet je met een kart OG lock volgen door een stuk van Los Santos. Gewoon in een normaal tempo erachteraan gaan en niet hem in proberen te halen. Geloof dat het spel zelfs zo is ingesteld dat je hem niet in kan halen. Na het stukje met de kart krijg je een cut- scene dat OG lock er door zijn manager uitgetrapt wordt en dat Madd Dog weer een platencontract krijgt. Veel succes Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 elke keer als ik in die hoever stap en er achter aan ga is die loc sneller kan ik ook sneller gaan op een bepaalde manier Dat klopt. Het is namelijk zo ingesteld dat als jij dichterbij komt OG Loc weer harder gaat. Met andere woorden, je kan hem dus ook niet inhalen. Overigens zal het niet direct 'mission failed' zijn als je hem niet bij kan houden. Als je de missie een paar keer hebt gedaan ken je de route vanzelf uit je hoofd. Overigens wacht hij geloof ik ook nog op je op de kade in Verona Beach. Als je daar komt moet je met karts verder en heb je hetzelfde verhaal. Blijf hem gewoon volgen en probeer niet in te halen! @ Cavia: Die 'slome' achter je heet: Madd Dogg. Reageren
Apophis Geplaatst: 10 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 elke keer als ik in die hoever stap en er achter aan ga is die loc sneller kan ik ook sneller gaan op een bepaalde manier Je hoeft hem ook helemaal niet in te halen. Je moet hem gewoon in zicht houden. Daarna moet je met een kart OG lock volgen door een stuk van Los Santos. Gewoon in een normaal tempo erachteraan gaan en niet hem in proberen te halen. Geloof dat het spel zelfs zo is ingesteld dat je hem niet in kan halen. Na het stukje met de kart krijg je een cut- scene dat OG lock er door zijn manager uitgetrapt wordt en dat Madd Dog weer een platencontract krijgt. Veel succes jah maar ik kan hem niet eens bij houden bij de botenben ik hem al kwijt Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 Als je moeite hebt met de besturing van de Vortex raad ik je aan om eerst de Boat School te voltooien, hier leer je namelijk hoe je die moet besturen. Tip: gebruik de 'handrem' om scherpere bochten te maken, succes Reageren
Apophis Geplaatst: 11 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 februari 2007 (bewerkt) Als je moeite hebt met de besturing van de Vortex raad ik je aan om eerst de Boat School te voltooien, hier leer je namelijk hoe je die moet besturen. Tip: gebruik de 'handrem' om scherpere bochten te maken, succes ik kan hem wel besturen en had de boot school al lang gedaan maar loc is gewoon te snel dus kan hem niet bij houden ik krijg de hele tijd mission failed omdat ik og loc kwijt ben dus dat hij te ver van mij af is Bewerkt: 11 februari 2007 door Apophis Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 11 februari 2007 Rapport Geplaatst: 11 februari 2007 Als je moeite hebt met de besturing van de Vortex raad ik je aan om eerst de Boat School te voltooien, hier leer je namelijk hoe je die moet besturen. Tip: gebruik de 'handrem' om scherpere bochten te maken, succes ik kan hem wel besturen en had de boot school al lang gedaan maar loc is gewoon te snel dus kan hem niet bij houden Of jij wil hem zo graag inhalen. Zo als ik hierboven al zei is het zo geprogrammeerd dat OG Loc sneller zal gaan als jij dichter bijkomt. Als jij dus op een normale afstand blijft zal hij lang niet zo snel gaan. Wat je ook kan doen; Leer de achtervolging uit je hoofd. Op den duur weet je al wel uit je hoofd waar hij langsgaat. Bovendien hoef je dan ook niet meer op OG Loc te letten. Reageren
Apophis Geplaatst: 11 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 februari 2007 Als je moeite hebt met de besturing van de Vortex raad ik je aan om eerst de Boat School te voltooien, hier leer je namelijk hoe je die moet besturen. Tip: gebruik de 'handrem' om scherpere bochten te maken, succes ik kan hem wel besturen en had de boot school al lang gedaan maar loc is gewoon te snel dus kan hem niet bij houden Of jij wil hem zo graag inhalen. Zo als ik hierboven al zei is het zo geprogrammeerd dat OG Loc sneller zal gaan als jij dichter bijkomt. Als jij dus op een normale afstand blijft zal hij lang niet zo snel gaan. Wat je ook kan doen; Leer de achtervolging uit je hoofd. Op den duur weet je al wel uit je hoofd waar hij langsgaat. Bovendien hoef je dan ook niet meer op OG Loc te letten. ik kan niet eens in de buurt komen als ik aan het eind ben van de boten in het begin dan weet ik al dat ik hem kwijt ben Reageren
Silverbyte Geplaatst: 11 februari 2007 Rapport Geplaatst: 11 februari 2007 Zoals al eerder aangegeven, je kunt OG Loc niet inhalen, dus blijf je gewoon focussen op de achtervolging. Het eerste stukje is inderdaad vrij lastig, maar blijf oefenen met de Vortex, ook buiten de missie, je zult zien, het gaat steeds beter. Ik ben ook absoluut niet ervaren met de Vortex, terwijl ik die missie toch in een keer voltooid heb. Let ook niet op Madg Dogg, want die hoef je ook niet op te wachten als hij te ver achterop raakt. Pas bij de karts ook op, want die hebben een nogal gevoelige besturing. Een keer iets te enthousiast met het stuur, en je staat midden in de berm. Veel succes! Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 11 februari 2007 Rapport Geplaatst: 11 februari 2007 (bewerkt) Als je bij de vuurtoren bent blijf je dichter bij Jeffrey (OG Loc) als je over de schans gaat, ga je om de vuurtoren heen dan loop je het risico dat je te ver achterop raakt. succes Edit: Bekijk anders ook even >dit filmpje< van stuckgamer.com. Bewerkt: 11 februari 2007 door _KoE_Mzungu Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.