Bv202 Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 In het topic hieronder las ik dat je direct x 8.1 nodig hebt om GTA III te spelen. Microsoft's DX 10, die standaard op Vista zit en niet te verwijderen is, kan geen dingen meer laden van dx 1-8(Tjah, MS is dan ook zo dom). Maar weet iemand of je nog GTA III op Vista kan spelen? Want als het werkt met DX 8... Reageren
Froodooo Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 Het lijkt me wel, want met lagere versie van DirectX kan je een spel die een hogere versie nodig heeft natuurlijk niet spelen, maar als je zelf een hogere versie hebt dan dat je voor het spel minimaal nodig hebt, dan neem ik aan dat dat geen problemen op zal leveren. Het is dacht ik wel zo dat met Vista sommige games niet altijd werken, vanwege toch een aantal nieuwe dingetjes die ze erin hebben gestopt. Ik zou zeggen, probeer het gewoon weer te installeren als je GTA III al hebt, en als je het nog moet kopen, dan denk ik wel dat hij het gewoon doet. Reageren
Bv202 Geplaatst: 10 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 Het lijkt me wel, want met lagere versie van DirectX kan je een spel die een hogere versie nodig heeft natuurlijk niet spelen, maar als je zelf een hogere versie hebt dan dat je voor het spel minimaal nodig hebt, dan neem ik aan dat dat geen problemen op zal leveren.Het is dacht ik wel zo dat met Vista sommige games niet altijd werken, vanwege toch een aantal nieuwe dingetjes die ze erin hebben gestopt. Ik zou zeggen, probeer het gewoon weer te installeren als je GTA III al hebt, en als je het nog moet kopen, dan denk ik wel dat hij het gewoon doet. Nee, dx 10 kan geen dx 1-8 dingen laden, enkel 9 en 10 dingen. Dat heb ik toch gehoord, dus ik vroeg me af of iemand met Vista het al geprobeert heeft... Reageren
Dx11 Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 Je kan het doen dmv de compatibiliteitsmodus, dat doe je door rechts te klikken en dan op eigenschappen, dan kan je kiezen dat hij het speelt als andere windows, zo kan je zelfs nog windows 95 spellen spelen Reageren
Thundercover Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 Volgens mij moet het wel kunnen, want ik kan GTA3 spelen met DirectX 9. Dus als DirectX 10 alleen software van 9 en 10 ondersteunt, zou het dus eigenlijk moeten kunnen. En nee, ik speel GTA3 niet onder een compatibiliteitsmodus, wel onder XP. Reageren
emre Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 op inter net staat dat je geen oude games op de vista kan spelen Reageren
Thundercover Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 op inter net staat dat je geen oude games op de vista kan spelen Op internet kan ook onzin staan, helaas. Waar heb je dat gelezen? Trouwens, je plaatje voegt niks toe aan het topic Reageren
Bv202 Geplaatst: 10 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 Volgens mij moet het wel kunnen, want ik kan GTA3 spelen met DirectX 9. Dus als DirectX 10 alleen software van 9 en 10 ondersteunt, zou het dus eigenlijk moeten kunnen. En nee, ik speel GTA3 niet onder een compatibiliteitsmodus, wel onder XP. Omdat je met direct x 9 nog wel 1-8 dinges kan laden, met 10 niet... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.