Jump to content

Gezocht: Complete savegame v1

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo, ik zoek een savegame voor v1 waarin echt alles gedaan is, dus 100%, alle missies, submissies, challenges, collectables, jumps, enz., en ook graag alle vriendinnen 100% en alle kleding gekocht, dat laatste niet noodzakelijk.

Alvast bedankt :)

Geplaatst:
Hallo, ik zoek een savegame voor v1 waarin echt alles gedaan is, dus 100%, alle missies, submissies, challenges, collectables, jumps, enz., en ook graag alle vriendinnen 100% en alle kleding gekocht, dat laatste niet noodzakelijk.

Je zoekt dus een savegame waar echt alles is gedaan? Die is op elke beetje fansite wel te vinden. OP GTAGarage staat er een hele mooie savegame. Die savegame kan je hier downloaden en is voor V1. Alles wat jij zoekt kun je volgens mij daarin vinden. Veel plezier ermee!

Geplaatst:

Dizzee heeft in de Downloadbase van GTAGames.nl een 100% savegame geupload, je kan hem hier downloaden. Ik weet niet zeker dat de jumps, kleding en vriendinnen allemaal gedate zijn. Daarnaast heb ik hier nog 1 gevonden, hier is heel veel gedaan, behalve de unique jumps, die moet je dan nog even zoeken. Maar dat is niet zo moeilijk, het is trouwens wel een erg mooie savegame, ulimited ammo etc alles. :)

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...