.Antonio Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 Ik vind dit zelf de beste signature die ik ooit gemaakt heb... Ik heb er ook meteen een tutorial bij: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic...mp;#entry607756 Rates & Comments? Reageren
.Antonio Geplaatst: 11 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 februari 2007 *bumb* Iemand? Reageren
White Gold Geplaatst: 11 februari 2007 Rapport Geplaatst: 11 februari 2007 Dan zal ik wel even raten. Op het eerste gezicht vind ik die wazige strepen niet zo mooi, maar dat is smaak. Ik vind je render er heel mooi inzitten en de kleur effecten tussen de strepen door vind ik wel gaaf. KillZone is niet zo duidelijk met die zwarte letters, misschien hadden ze er nog wel iets meer uit kunnen springen. Maar aldus vind ik wel dat je een hele mooie creatie hebt gemaakt en daarvoor krijg je van mij ook een 8. Reageren
.Antonio Geplaatst: 14 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 februari 2007 Dan zal ik wel even raten. Op het eerste gezicht vind ik die wazige strepen niet zo mooi, maar dat is smaak. Ik vind je render er heel mooi inzitten en de kleur effecten tussen de strepen door vind ik wel gaaf. KillZone is niet zo duidelijk met die zwarte letters, misschien hadden ze er nog wel iets meer uit kunnen springen. Maar aldus vind ik wel dat je een hele mooie creatie hebt gemaakt en daarvoor krijg je van mij ook een 8. Thnx voor je rate. Ik hou de text zo want ik vind het wel mooi zo... Nog meer rates? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.