unicorn77 Geplaatst: 1 december 2004 Rapport Geplaatst: 1 december 2004 :unsure: The Little Probe-inn verwijst naar the Little Ale-inn, een cafe voor researchers dichtbij area51.
GTA 0wn3r Geplaatst: 2 december 2004 Rapport Geplaatst: 2 december 2004 :unsure: The Little Probe-inn verwijst naar the Little Ale-inn, een cafe voor researchers dichtbij area51. Dankjewel voor de info :unsure: Al is dit alleens bekend gemaakt in een post van ik geloof "BrokenTable" Maar dat weet ik niet met 100% zekerheid te zeggen.
unicorn77 Geplaatst: 2 december 2004 Rapport Geplaatst: 2 december 2004 :rolleyes: ok ... ik zal er op letten in het vervolg...thanx for your help anyway... peace!
Pablo Geplaatst: 6 december 2004 Rapport Geplaatst: 6 december 2004 in game verwijzing: een missie in een vliegtuig is de zelfde gameplay als Time Crise <_< maar nu jullie dit allemaal al hebben is mij verwijzing een beetje klein Wel lagge True Crime naar de vuilnisbelt , enigste goeie aan true crime was het spelen met snoop dogg
Skalexz Geplaatst: 9 december 2004 Rapport Geplaatst: 9 december 2004 Er ligt een breuklijn (een geografische lijn die 2 aardschollen schijdt en aardbevingen veroorzaakt) tussen Los Angeles en San Francisco... Die breuk heet de San Andreas breuk...Aangezien t spel zich ook in dat gebied afspeelt lijkt me dat wel een verwijzing..
fabianlee Geplaatst: 10 december 2004 Rapport Geplaatst: 10 december 2004 Ik had laatst de fil con-air gezien en daar landen een stel criminelen op een oud verlaten vliegveld met wrakken, precies diezelfde uit SA
De Gta Master Geplaatst: 18 december 2004 Rapport Geplaatst: 18 december 2004 Ik had laatst de fil con-air gezien en daar landen een stel criminelen op een oud verlaten vliegveld met wrakken, precies diezelfde uit SA Klopt lijkt er wel HEEEL erg op ( vette film trouwens heb hem al zo vaak gezien )
Friend of Zweed Geplaatst: 24 december 2004 Rapport Geplaatst: 24 december 2004 Heyyyz, ik weet nie zeker hoor maar een plekje bij Fort-Carson doet e erg denken aan rosswel, een bord met een ufo erop en die grote schotel, ik weet het nie zeker maar ik denk dat ze rosswel bedoelen
Recommended Posts