~Lance Vance Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 Weet niet of dit al bekend was, maar in v2 is het Crack Palace wel gewoon te betreden na de missie. De muur is nog opengeramd maar er zit geen groot blauw gat, er zit gewoon de binnenkant van het gebouw zoals in de missie. Verder zijn alle kamers beschikbaar en in Smoke's kamer kan je ook twee videogames spelen... Reageren
Typhoon Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 Weet niet of dit al bekend was, maar in v2 is het Crack Palace wel gewoon te betreden na de missie.De muur is nog opengeramd maar er zit geen groot blauw gat, er zit gewoon de binnenkant van het gebouw zoals in de missie. Verder zijn alle kamers beschikbaar en in Smoke's kamer kan je ook twee videogames spelen... Dit kan bij versie 1 ook gewoon hoor Dus niks speciaals, ik heb ook geen groot blauw gat, maar dat schijnen sommigen inderdaad wel te hebbebn. Maar bij mij kan je er gewoon in en is het hetzelfde als bij jou, ik heb alleen versie 1. Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 Dit was inderdaad al bekend. Zelf heb ik San Andreas op de PS2 en ik kom er best vaak als ik me verveel, ik vind het heel leuk dat je nog daarin kan komen. Misschien is het toch voor de volgende keer beter om de zoekfunctie te gebruiken.... Reageren
Die Hard Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 Ik heb dit niet. Ik vind het opzich wel jammer, want het leek me best wel leuk om na die missie daar zo naar binnen te lopen en alle kamers en ruimten te bekijken. Voor de GTA-spelers die een groot blauw gat hebben, je kan daardoor wel een leuke hidden interior bezoeken (wel meer denk ik), zoals de meeste wel zullen weten, namelijk de ondergrondse ruimte van Area 69, waar je alleen in de missie Black Project van The Thruth kan komen. Dat gaat als volgt: Pak een Jetpack en loop het gat in, hierdoor kom je onder de grond, vlieg naar Area 69 (wel onder de grond natuurlijk ), je zal allemaal kleine kamertjes zien, land daarop, je zal op een soort onzichtbaar dak komen, doe je Jetpack af en loop naar een richting, je zal vallen, waarna je na een tijdje automatisch in de ondergrondse ruimte van Area 69 zult spawnen. Je zal wel 5 sterren krijgen maar ze kunnen je onder de grond toch niet raken. Er zijn denk ik wel meerdere ingangen om onder de grond te komen, maar ik weet niet zo goed waar doe zijn. Veel succes voor degenen die dit nog niet wisten! Greets GTA GG Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.