Kaneda1 Geplaatst: 1 juli 2007 Rapport Geplaatst: 1 juli 2007 nog ff een vraagje. waar kan ik de file veh_mod.ide vinden? hier ff een zin uit een ReadME van een mod: 4. find line 1193 in your veh_mod.ide file and replace it with this 1193, rbmp_lr_t2, admiral, 100, 4096 maar ik kan em niet vinden en het bedoelt ook niet carmods.ide want dan krijg ik iets heel anders. alles lukt behalve dat veh_mod.ide Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 1 juli 2007 Rapport Geplaatst: 1 juli 2007 nog ff een vraagje. waar kan ik de file veh_mod.ide vinden?hier ff een zin uit een ReadME van een mod: 4. find line 1193 in your veh_mod.ide file and replace it with this 1193, rbmp_lr_t2, admiral, 100, 4096 maar ik kan em niet vinden en het bedoelt ook niet carmods.ide want dan krijg ik iets heel anders. alles lukt behalve dat veh_mod.ide Waarschijnlijk bedoeld diegene de 'vehicles.ide'. Deze vind je in je Data map: 'Deze computer/(C:)/Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas/Data'. Reageren
Kaneda1 Geplaatst: 1 juli 2007 Rapport Geplaatst: 1 juli 2007 nog ff een vraagje. waar kan ik de file veh_mod.ide vinden?hier ff een zin uit een ReadME van een mod: 4. find line 1193 in your veh_mod.ide file and replace it with this 1193, rbmp_lr_t2, admiral, 100, 4096 maar ik kan em niet vinden en het bedoelt ook niet carmods.ide want dan krijg ik iets heel anders. alles lukt behalve dat veh_mod.ide Waarschijnlijk bedoeld diegene de 'vehicles.ide'. Deze vind je in je Data map: 'Deze computer/(C:)/Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas/Data'. nee nee dat is em niet. vreemd genoeg vond ik die veh_mod.ide file in een mod nogal vreemd. Reageren
caion Geplaatst: 21 december 2007 Rapport Geplaatst: 21 december 2007 Bij mij doet de hot coffee mod het wel , dus zouw ik dan V1 hebben ? Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 21 december 2007 Rapport Geplaatst: 21 december 2007 (bewerkt) Dat moet wel, want De hot coffee mod is een mod... Je kan alleen mods zetten in versie 1.1 en 1.0, maar niet in 2.0. Dus je moet hoogstwaarschijnlijk wel versie 1.0 of 1.1 hebben. Tijmentje5 Bewerkt: 21 december 2007 door Tijmentje5 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.