CJ_ Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 na een tijdje geen GTa meer heb gespeeld omdat ik de CD kwijt was heb ik gister maar weer GTA:SA gekocht. maar nu heb ik een probleem, ik heb wat screenshot gemaakt om te laten zien wat ik bedoel: http://img160.imageshack.us/img160/9324/97998313hw8.jpg http://img441.imageshack.us/img441/1340/43118412ov6.jpg http://img265.imageshack.us/img265/7628/18303820ub5.jpg http://img441.imageshack.us/img441/1919/81...0c0ae174ah8.jpg >>> Door Dutchy3010: Plaatjes veranderd in een link, denk aan de maximaal toegestane maten. Daarnaast ook even verplaatst naar "Hardware Problemen". <<< iemadn enig idee hoe dit komt en hoe ik het het kan oplossen ik heb al van alles geprobeert... aan mn compuer kan het niet liggen want ik heb GTA al vaker op deze pc geinstaleerd gehad en toen deed ie t prima ik heb dit trouwens niet altijd mar dit gebeurt wel elke paar minuten, als ik dan de windowknop druk en dan weer terug ga is het weer weg Reageren
Die Hard Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 (bewerkt) Eejj! Volgens mij komt dit doordat een soort van cijfertjes te hoog of te laag zijn, ik bedoel de cijfers bij Advanced Settings, maar ik weet niet zo snel hoe deze heten, toen ik GTA SA voor het eerst speelde had ik dit ook, maar toen ik dat veranderde (volgens mij naar lager), deed ie het prima! Ik weet het niet zeker maar volgens mij is dit het wel. Succes verder! Greets GTA GG Edit: Dit heet Resolution en ik heb hem staan op 800 x 600 x 32. Nu doet ie het bij mij prima, je kan dit vinden door te gaan naar: Options -> Display -> Advanced -> Resolution. Bewerkt: 10 februari 2007 door GTA Ganggast Reageren
Bv202 Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 Welke graphics kaart heb jij? Download anders eens de nieuwste drivers, kan altijd helpen... Reageren
CJ_ Geplaatst: 10 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 heb al allerlei resoluties geprobeert maar niets werkt Eejj!Volgens mij komt dit doordat een soort van cijfertjes te hoog of te laag zijn, ik bedoel de cijfers bij Advanced Settings, maar ik weet niet zo snel hoe deze heten, toen ik GTA SA voor het eerst speelde had ik dit ook, maar toen ik dat veranderde (volgens mij naar lager), deed ie het prima! Ik weet het niet zeker maar volgens mij is dit het wel. Succes verder! Greets GTA GG Edit: Dit heet Resolution en ik heb hem staan op 800 x 600 x 32. Nu doet ie het bij mij prima, je kan dit vinden door te gaan naar: Options -> Display -> Advanced -> Resolution. denk niet dat het daaraan ligt want iop deze zelfde computer deed hij het eerst prima... Welke graphics kaart heb jij?Download anders eens de nieuwste drivers, kan altijd helpen... eerst deed ie t wel op deze cpmputer Reageren
ikt Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 Verwijder gta_sa.set in je ''GTA San Andreas User Files''. Dat ligt in je documenten. Als je GTA SA weer opstart moet je niet meteen weer de settings gaan prutsen maar kijken of je game het normaal doet. Zoja, dan heb je toestemming om je instellingen te veranderen Reageren
stefan v.s Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 je beeldkaart vort te warm dadoor gaat het beeld afvegen Reageren
CJ_ Geplaatst: 11 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 februari 2007 Verwijder gta_sa.set in je ''GTA San Andreas User Files''. Dat ligt in je documenten. Als je GTA SA weer opstart moet je niet meteen weer de settings gaan prutsen maar kijken of je game het normaal doet. Zoja, dan heb je toestemming om je instellingen te veranderen werkt niet je beeldkaart vort te warm dadoor gaat het beeld afvegen hoe weet ik of dit zo is en wat kan ik er tegen doen heeft iemadn nog een idee :$ je beeldkaart vort te warm dadoor gaat het beeld afvegen weet iemadn of dit waar is en zoja wat ik er aan kan doen ?? >>> Door Bling: Triple posts samengevoegd. Gebruik voortaan de EDIT-knop om je bericht te bewerken, aub. <<< Reageren
ikt Geplaatst: 17 februari 2007 Rapport Geplaatst: 17 februari 2007 Triplepost! :O Maar je kunt erm dinges doen en dan dinges Even serieus, je kijkt naar het besruringsprogramma voor jevideokaart, daar staat meestal hoe warm je dingen zijn. Bij mij heb ik nvidia. Reageren
CJ_ Geplaatst: 18 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 februari 2007 hoe kan ik zien wat voor videokaart ik heb Reageren
SummerBase Geplaatst: 18 februari 2007 Rapport Geplaatst: 18 februari 2007 hoe kan ik zien wat voor videokaart ik heb Dit is niet heel moeilijk, alleen is het verstandig om niet offtopic "(van het onderwerp af te gaan)" te gaan in een topic. Maar goed ik zal het je even uitleggen, want je wilt toch een antwoord op je vraag neem ik aan. Als eerste druk je op Start linksonder en dan vervolg je jouw weg naar Uitvoeren, daar vul je 'DXdiag' in en dan zal je een nieuwe venster krijgen. Indien je computer beschikt over DirectX natuurlijk, anders zal er niks verschijnen, maar ga er maar vanuit dat het wel komt. En dan ga je naar het tabblad Beeldscherm en je hebt de beschikking tot je Videokaart informatie. Veel succes en mocht het niet lukken dan hoor ik het wel. Reageren
gelkop Geplaatst: 19 februari 2007 Rapport Geplaatst: 19 februari 2007 Ik had ook problemen in het begin toen ik GTA:SA speelde, niet dezelfde, maar toch in die lijn. Toen ik een nieuwe videokaart kocht, was het probleem meteen van de baan. Zoals anderen het al zeiden, probeer je drivers up te daten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.