Obie Geplaatst: 25 februari 2007 Rapport Geplaatst: 25 februari 2007 Het probleem is, ik heb een Thomson Alcatel Speedtouch 510, maar ik weet niet wat voor soort zeg maar. Want ik kan kiezen uit verschillende versies, en ten tweede staat SA-MP niet tussen de games Reageren
rotje333 Geplaatst: 8 maart 2007 Rapport Geplaatst: 8 maart 2007 (bewerkt) Mijn server doet het ook niet ik heb mijn poorten ge..dingest met Portforward ik weet niet of ik het helemaal goed heb gedaan ik heb in de lijst mijn typenaam opgezocht (Belkin F5D7230-4) en in ie gamelijst maar Multi Theft Auto gedaan (is dit goed??) omdat dat er het meest op lijkt en toen bij die router instelingen klaar. (ik heb trouwens de pport 7777 en 7778 open gezet) wil iemand even zeggen of dit zo hoort of niet als ik mijn server opstart via samp-server.exe enzo gaat allemaal goed ik kan zelf ook in mijn server spelen maar frenk (ThegamerII) in mijn server wil gaan kan dat niet dan staat er alleen maar Retrieving info... heef tiemand hier een oplossing voor??! Weet echt niemand iets? Bewerkt: 10 maart 2007 door rotje333 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.