Jump to content

Chinook Lock.

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi heeft iemand toevallig de Chinook Lock voor de Chinook van Dazla.

Ik heb hem hhel hard nodig.

Als je iets weet laat me het dan weten.

B.v.d.

Geplaatst:

Ik wist eigenlijk niet wat je hier mee bedoelde, maar met een simpele 'zoekactie' vond ik een topic op GTAForums.com. Dat is dus geplaatst in het Mod Showroom forum en ik weet niet of dit het juiste bestand is, maar ik denk het wel. Ik heb het even vlug doorgenomen en het moet de goede modificatie zijn. En omdat GTAForums.com vaak erg traag is heb ik ook even de bestandslink 'hier' neergezet. Zodat je hem direct kunt downloaden, meer weet ik er niet over. Dus bij deze wens ik je veel succes en mochten er nog vragen zijn met betrekking tot de installatie dan kan je dat hier vragen!

• 4 weken later...
Geplaatst:
Ik wist eigenlijk niet wat je hier mee bedoelde, maar met een simpele 'zoekactie' vond ik een topic op GTAForums.com. Dat is dus geplaatst in het Mod Showroom forum en ik weet niet of dit het juiste bestand is, maar ik denk het wel. Ik heb het even vlug doorgenomen en het moet de goede modificatie zijn. En omdat GTAForums.com vaak erg traag is heb ik ook even de bestandslink 'hier' neergezet. Zodat je hem direct kunt downloaden, meer weet ik er niet over. Dus bij deze wens ik je veel succes en mochten er nog vragen zijn met betrekking tot de installatie dan kan je dat hier vragen!

Die link heb ik ook gevonden maar als ik de map wil openen komt er te staan:

De gecomprimeerde map is ongeldig of beschadigd.

Is er een oplossing??

Geplaatst:
Die link heb ik ook gevonden maar als ik de map wil openen komt er te staan:

De gecomprimeerde map is ongeldig of beschadigd.

Is er een oplossing??

probeer het eens met win rar te openen

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...