spacebook Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2007 Hallo. Ik heb het hele forum afgezocht naar een snelheidsmeter of speed o meter maar ik kom steeds terrecht op de site van gta garage. als ik 'm daar download en open geeft hij aan dat het bestand beschadigd is. ik heb alle beide versies geprobeerd. Heeft iemand hier ergens nog een snelheidsmeter om te downloaden? ik heb al zooo lang gezocht... plz... help me. b.v.d. Niels Peters (waanhopig) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Carl_Johnson2 Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2007 Je kan naar de modding subforum kijken maar ik garandeer je geen succes maar er is wel een hele goede site waar het in kan namelijk:Klikz0rs. Veel succes Grtzz CJ2 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kristof01 Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2007 (bewerkt) ziezo: Speedometer1: Date Added: 11:49 AM 6/22/05 Last Download: 10:19 PM 2/10/07 Rating: 5.12/10 (130 votes) Downloads: 43410 File Size: 578.96 KB Traffic: 23.968 GB Speedometer2 Speedometer3 Veel plezier ermee! Kristof Bewerkt: 10 februari 2007 door kristof01 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
spacebook Geplaatst: 10 februari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2007 ziezo:Speedometer1: Date Added: 11:49 AM 6/22/05 Last Download: 10:19 PM 2/10/07 Rating: 5.12/10 (130 votes) Downloads: 43410 File Size: 578.96 KB Traffic: 23.968 GB Speedometer2 Speedometer3 Veel plezier ermee! Kristof srry... die 2 doen het ook niet. die 3e is geen snelheidsmeter.. jammer ik ga maar naar bed bedankt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Carl_Johnson2 Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2007 Wat voor error komt er te staan?? wees wat duidelijker en maak een screen dat zal vast wel helpen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sseb Geplaatst: 11 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2007 hier staat SA camhack start het op je hebt er wel Winrar voor nodig om op te starten dan start je gta sa, ga dan naar een voertuig druk op * dan komt een snelheids meter te voorschein!!! met 3 op je Numpad kan je de Snelheids meter uit en aan zetten veel plezier Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mike112 Geplaatst: 11 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2007 hier staat SA camhack start het op je hebt er wel Winrar voor nodig om op te starten dan start je gta sa, ga dan naar een voertuigdruk op * dan komt een snelheids meter te voorschein!!! met 3 op je Numpad kan je de Snelheids meter uit en aan zetten veel plezier Dorry hoor maar als ik alles doe zoals jij secht en ik druk op ''*'' dan sluit mijn pc automatiech gta sa af en moet ik gta sa weer opnieuw starten,maar hij doet het niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
spacebook Geplaatst: 11 februari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2007 hier staat SA camhack start het op je hebt er wel Winrar voor nodig om op te starten dan start je gta sa, ga dan naar een voertuigdruk op * dan komt een snelheids meter te voorschein!!! met 3 op je Numpad kan je de Snelheids meter uit en aan zetten veel plezier YES! hij doet het! heel erg bedankt!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mike112 Geplaatst: 11 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2007 (bewerkt) hier staat SA camhack start het op je hebt er wel Winrar voor nodig om op te starten dan start je gta sa, ga dan naar een voertuig druk op * dan komt een snelheids meter te voorschein!!! met 3 op je Numpad kan je de Snelheids meter uit en aan zetten veel plezier YES! hij doet het! heel erg bedankt!!! Vraagje waar sloeg jij hem op????????????????? Op c:/progammafiles/rockstargames/gtasanandreas/data of c:/progammafiles/rockstargames/gtasanandreas/ of c:/progammafiles/rockstargames/gtasanandreas/models Bewerkt: 11 februari 2007 door mike112 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rotje333 Geplaatst: 11 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2007 Bij mij doet ie het ook vind hem wel leuk alleen het is jammer dat ie maar tot 200 gaat en in een vliegtuig in cijfers tot 300.... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
soqs Geplaatst: 30 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2007 Bij mij doet ie het ook vind hem wel leuk alleen het is jammer dat ie maar tot 200 gaat en in een vliegtuig in cijfers tot 300.... de speedometer gaat tot de 999 in digitaal de wijzer gaat tot 300. en de sacamhack meter gaat gewoon in digitaal oneindig door. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Forgotten Geplaatst: 4 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2007 kan iemand mij een snelheidsmeter geven in kph zonder camehack of zoiets en eentje die het doet voor sa op pc versie 2.0 want die 2 op deze pagina doen het inderdaad niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_KoE_Mzungu Geplaatst: 4 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2007 Of deze ook voor versie 2 werkt weet ik niet, maar je kan het allicht proberen. Wel even uitpakken en de instructies in de readme opvolgen. Succes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Forgotten Geplaatst: 5 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2007 (bewerkt) Of deze ook voor versie 2 werkt weet ik niet, maar je kan het allicht proberen. Wel even uitpakken en de instructies in de readme opvolgen. Succes HIJ doet het niet andere suggesties? Bewerkt: 5 november 2007 door Forgotten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ghost_Rider Geplaatst: 5 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2007 Probeer SA eens te downgraden naar versie 1 met deze downgrader. Misschien dat de Speedometer het nu wel doet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.