runescaper8 (gast) Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 Ik heb van iemand gehoord dat er volgend jaar 'San Andreas Stories' uitkomt voor de 'psp'. Is dat waar of mischien wel dit jaar nog, of is het gewoon een klein fabeltje wat ik gehoord heb? Alvast Bedankt! Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 Ik heb van iemand gehoord dat er volgend jaar 'San Andreas Stories' uitkomt voor de 'psp'. Is dat waar of mischien wel dit jaar nog, of is het gewoon een klein fabeltje wat ik gehoord heb?Alvast Bedankt! Eerder een fabeltje, dat er van de andere GTA's wel een 'story' uitkwam wil dat niet direct zeggen dat deze ook voor San Andreas uitkomt. Bovendien was er dan wel iets over uitgelicht omdat die iemand het weer van iemand anders had moeten hebben. Houd gewoon deze site in de gaten en je ziet het vanzelf. Reageren
runescaper8 (gast) Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 Oke, maar komen er dan mischien wel anderen GTA's uit voor de 'PSP' Reageren
MASTERMIND Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 Oke, maar komen er dan mischien wel anderen GTA's uit voor de 'PSP' Dat is nog niet bekent, in ieder geval zal GTA IV niet op de PSP uitkomen Reageren
runescaper8 (gast) Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 Oke, Bedankt!. (anders had ik me weer druk moeten maken voor het volgende 'Handheld' GTA) Reageren
Sseb Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 (bewerkt) Oke, maar komen er dan mischien wel anderen GTA's uit voor de 'PSP' Dat is nog niet bekent, in ieder geval zal GTA IV niet op de PSP uitkomen Er komen cker anderen GTA voor de PSP , GTA : tokio en GTA sin city en gta Bogota dacht ik Bewerkt: 10 februari 2007 door Sseb Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 Oke, maar komen er dan mischien wel anderen GTA's uit voor de 'PSP' Dat is nog niet bekent, in ieder geval zal GTA IV niet op de PSP uitkomen Er komen cker anderen GTA voor de PSP , GTA : tokio en GTA sin city en gta Bogota dacht ik En van wie heb jij die zekerheid dan als ik vragen mag? Voor zover ik weet zijn die 3 namen die je noemt: GTA: Sin City, GTA: Bogota en GTA: Tokyo alleen nog maar geregistreerde namen. Die namen zijn alleen nog maar vastgelegd, maar dat wil volgens mij niet per definitie zeggen dat ze gebruikt gaan worden. Je kan pas echt zeker zijn als men ook echt heeft bevestigd dat er een nieuwe GTA komt. Reageren
Sseb Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 (bewerkt) Oke, maar komen er dan mischien wel anderen GTA's uit voor de 'PSP' Dat is nog niet bekent, in ieder geval zal GTA IV niet op de PSP uitkomen Er komen cker anderen GTA voor de PSP , GTA : tokio en GTA sin city en gta Bogota dacht ik En van wie heb jij die zekerheid dan als ik vragen mag? Voor zover ik weet zijn die 3 namen die je noemt: GTA: Sin City, GTA: Bogota en GTA: Tokyo alleen nog maar geregistreerde namen. Die namen zijn alleen nog maar vastgelegd, maar dat wil volgens mij niet per definitie zeggen dat ze gebruikt gaan worden. Je kan pas echt zeker zijn als men ook echt heeft bevestigd dat er een nieuwe GTA komt. die cker heid heb ik van nl.wikigta bron :http://nl.wikigta.org/index.php/Grand_Theft_Auto_serie GTA IV era Grand Theft Auto IV komt tegelijk uit voor de Xbox 360 en de PS3 op 16 oktober 2007. Verdere details zijn nog niet bekend. De handelsmerken "GTA: Sin City", "GTA: Tokyo", "GTA: Bogota", "GTA4" en "GTA5" zijn al wel vastgelegd. Tevens staan de domeinen grandtheftauto4.com (http://www.grandtheftauto4.com) en gta4.com (http://www.gta4.com) op naam van Rockstar Games. Gta sin city, tokio, bogota 4 en 5 zijn al vast gesteld xdat ze die gaan maken over 6 word nog gespeculeerd Edit: Oja dat staat er niet bij, de GTA met namen komen voor de PSP als het goed is, 4 , 5,(6) komen voor de consoles en hoopelijk ook voor de comp Grtzzz., Seb Bewerkt: 10 februari 2007 door Sseb Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.