Jump to content

helena

Recommended Posts

Geplaatst:

hallo

1 vraagje ik ben in blueberry naast de gun shop maar waar is helena ik zie haar niet op het dakje ?? :?

bedankt :klap:

Geplaatst: (bewerkt)

Hey,

Voor zo'n soort vragen kan je altijd op WikiGTA kijken. En dan wel op deze pagina.

Ik zal even uitleggen wat je allemaal moet doen voordat je met haar kan daten:

- Ze wil dat je maximaal 25% spieren, 25% vet en een hoog sexappeal hebt.

- Als je een date met haar hebt, vind je haar in het niemandsland van Flint County.

- Wanneer is ze er: tussen 00.00-02.00 tussen 08.00-12.00 en tussen 14.00-0.00.

Als je nog meer informatie wilt over haar en de andere dates, kan je op de link klikken die ik je heb gegeven!

GTA-Freak2

Bewerkt: door GTA-Freak2
Geplaatst:

Ik denk niet dat de topicstarter dat bedoeld ;). Hij bedoelt volgens mij dat er niemand op het dak van de Ammunation staat, voordat goed en wel het daten begint.

Het is ook zo dat ze niet altijd op het dak staat. Als ze er niet is, moet je gewoon rondje lopen, opslaan of wat dan ook en vervolgens terug gaan kijken of ze er staat. Je hoort overigens al van ver af dat ze er staat, omdat ze aan het schieten is.

Mocht je haar een keer (per toeval) gedood hebben, dan komt ze de rest van je spel niet meer terug... Maar ik denk dat je gewoon nog een paar keer terug moet komen omdat ze er niet altijd staat en jij net pech hebt dat ze er niet staat wanneer jij komt :).

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...