Jump to content

monster tune

Recommended Posts

Geplaatst:
hallo

hoe kan ik een monster tune

in online sa-mp za gik dat wel eens een

keer

In San Andreas kan je geen Monster tunen, het zou kunnen dat het in SA:MP mogelijk is, maar dit is dan 1 of andere game mode. Het is in Single Player dus niet mogelijk.

Ik heb hier nog een lijstje met alle wagens die je kunt tunen in San Andreas, daar staat de monster niet bij.

Bij Wheels Arch Angels :

•Sultan

•Elegy

•Uranus

•Flash

•Jester

•Stratum

Bij Loco Low Da :

•Slamvan

•Voodoo

•Blade

•Tornado

•Broadway

•Savanna

•Remington

Bij Transfender :

•Mesa

•Huntley

•Landstalker

•Perrenial

•Rancher

•Regina

•Romero

•Solair

•Alpha

•Blista Compact

•Bravura

•Cadrona

•Club

•Feltzer

•Fortune

•Hermes

•Hustler

•Majestic

•Stafford

•Stallion

•Virgo

•Windsor

•Admiral

•Elegant

•Glendale

•Greenwood

•Merit

•Primo

•Sentinel

•Stretch

•Sunrise

•Vincent

•Washington

•Tahoma

•Buffalo

•Clover

•Phoenix

•Sabre

•Banshee

•Bullet

•Cheetah

•Comet

•Infernus

•Super-GT

•Turismo

•ZR-350

•Euroz

•Bobcat

Geplaatst: (bewerkt)

Volgens mij kun je de Monster Truck helaas niet tunen. Als je dan naar zo'n garage rijdt, gaat de deur niet open, omdat het voertuig niet wordt geaccepteerd.

Wat je dan een keer op plaatjes of in SA MP hebt gezien, zijn waarschijnlijk mods, die gebruikt zijn om die Monster Truck te tunen. Het kan in het spel zelf dus niet, maar alleen met bepaalde mods, die het uiterlijk veranderen.

[Edit] Typhoon was me voor.

Bewerkt: door Froodooo

Ik heb er wel één voor je, kijk hier maar:

Klik!

Voor meer resultaten van de Monster Truck kun je hier of hier kijken.

Je kunt ook nog zelf op Google zoeken, met bijvoorbeeld de zoekwoorden San Andreas Monster Truck.

[Ps] Meestal zit er wel een readme bij de downloads, waarin staat hoe je het moet installeren. Je hebt in ieder geval wel eens de San Andreas Mod Installer of de IMG Tool nodig. Mocht je er niet uitkomen, kun je het altijd vragen.

Bewerkt: door Froodooo

Een andere optie die je misschien zou kunnen proberen is de TransFender Fix, waarmee je bijna alle auto's in TransFender kan tunen. Of de Monster ook daaronder valt kan ik je niet met zekerheid zeggen, maar het is wellicht het proberen waard.

This mod allows you to take almost any car into Transfender to buy hydraulics, NOS, car stereo boost, and a new paint job.
Bewerkt: door Preddy
Geplaatst:
Een andere optie die je misschien zou kunnen proberen is de TransFender Fix, waarmee je bijna alle auto's in TransFender kan tunen. Of de Monster ook daaronder valt kan ik je niet met zekerheid zeggen, maar het is wellicht het proberen waard.
This mod allows you to take almost any car into Transfender to buy hydraulics, NOS, car stereo boost, and a new paint job.

kan niet downen

Geplaatst:

kan niet downen

Hoezo niet? Voordat ik je de link gaf heb ik eerst de readme gelezen dus die download deed het bij mij wel. Misschien dat een direct link helpt? Verder kan ik je helaas niet helpen als je niet wat meer uitleg geeft waarom je het niet kan downloaden.

Geplaatst:
wel moeilijk die mod instaleeren i ksap er niet veel van kan iemand mij helpen please?

Het is me niet helemaal duidelijk welke mod je bedoelt. Als je die mods door Froodooo gegeven bedoelt, verwijs ik je verder naar deze tutorial over hoe je een voertuig installeert via SAMI. Lees het even aandachtig door, volgens mij is het niet te moeilijk op de manier daar beschreven.

De mod die ik je gaf heeft een readme die je vertelt hoe je het moet installeren. Ik heb het zelf niet getest maar volgens mij is het niet zo heel moeilijk:

To install this mod, just put in in your GTA San Andreas>data folder, and back up the old one, just in case it doesn't work.

Het idee is dus om het bestandje carmods.dat in de GTA San Andreas>data te plaatsen. Naar ik begrijp moet daar al zo'n bestandje staan, die je het best even kan back-uppen voor het geval dat de nieuwe niet werkt.

Hopelijk snap je er nu wat van, succes ermee...

Geplaatst:

met de Transfender Overhaul (zelf ff zoeken op modsites)kan je bijna alle auto's modden

ook Politie en Monstertrucks en Motors (neem geen Hydraulics op motors want dan loopt ie vast)

maar Monstertrucks met Hydraulics zien wel leuk

Geplaatst:
met de Transfender Overhaul (zelf ff zoeken op modsites)kan je bijna alle auto's modden

ook Politie en Monstertrucks en Motors (neem geen Hydraulics op motors want dan loopt ie vast)

waar kan ik dat downen???

Geplaatst:

waar kan ik dat downen???

'Transfender Overhaul' kun je op deze site downloaden.

Hier even de Readme van de mod, dit is altijd handig om te lezen. (hij is wel in het engels)

Readme File:

To install this(these) mod(s), just put the files in your GTA San Andreas>data folder,

and back up the old ones, just in case they don't work.

There is an optional carcols.dat file with this mod that updates some

of the duplicated colors in the garage, and makes them better,

more vibrant colors. This is completely optional, but if you want

to get the cooler paint jobs on the cars, then I would suggest adding

this file also. This also includes my Transfender Fix, which makes almost

any car able to go into Transfender, but I STILL haven't found out how

to make you able to buy wheels on those cars. That will hopefully be my

next thing that I release.

Veel succes. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...