ACID Geplaatst: 11 februari 2007 Rapport Geplaatst: 11 februari 2007 bestaat er een soort img tool voor san andreas dat je niet de hele tijd find, replace hoeft te doen maar gewoon de bestanden die je wilt veranderen gewoon in die tool sleept bestaat dit ? Reageren
mickey Geplaatst: 11 februari 2007 Rapport Geplaatst: 11 februari 2007 Hey ACID, Ik begrijp uit je verhaal dat je wilt dat als je een bestand in de Img tool sleept, dat hij dan vraagt of je het wilt overschrijven?(zoals bij Windows) Naar mijn weten bestaat zo'n tool niet, maar je kan (als je dat wilt) je idee plaatsen in het topic van Jarno's MultiImg: MultiImg topicMet Vriendelijke Groeten, Mickey Reageren
ACID Geplaatst: 11 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 februari 2007 Hey ACID,Ik begrijp uit je verhaal dat je wilt dat als je een bestand in de Img tool sleept, dat hij dan vraagt of je het wilt overschrijven?(zoals bij Windows) Naar mijn weten bestaat zo'n tool niet, maar je kan (als je dat wilt) je idee plaatsen in het topic van Jarno's MultiImg: MultiImg topicMet Vriendelijke Groeten, Mickey ja maar wat ik bedoel dat lukt met Jarno's MultiImg niet iemand nog ideeén ? Reageren
Goliat Geplaatst: 11 februari 2007 Rapport Geplaatst: 11 februari 2007 Ik kan je vertellen dat wat je wilt niet mogelijk is, er zijn nog andere programma's dan de IMG-Tool zoals een Data-tool van Delfi alleen die staat niet meer in de download date-base. Ook bij dit programma moet je het eerst verwijderen voordat je het weer goed kan toevoegen. Reageren
Jarno Geplaatst: 11 februari 2007 Rapport Geplaatst: 11 februari 2007 Bij MultiIMG 2 kan het wel. Daarbij moeten je gewoon de bestanden die je wilt vervangen gewoon toevoegen. Hij verwijderd automatisch de oude. Reageren
mickey Geplaatst: 11 februari 2007 Rapport Geplaatst: 11 februari 2007 Ik heb nog even voor je gezocht, en ik heb er 2 gevonden: Spark en Alci's IMG Editor Alci's Img Editor Spark Ik denk dat Spark het meest in de buurt komt van wat jij wilt. Deze vervangt het bestand wel als je het in de Img sleept. (maar hij geeft geen waarschuwing) Alci's Img Editor heeft een "Import (delete if exists)" functie. Dat houd in dat je een bestand kan importeren, en als hij er al in staat, word hij vervangen. Ik hoop dat ik je hier wat verder mee heb geholpen. Met Vriendelijke Groeten, Mickey Reageren
ACID Geplaatst: 11 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 februari 2007 Bij MultiIMG 2 kan het wel. Daarbij moeten je gewoon de bestanden die je wilt vervangen gewoon toevoegen. Hij verwijderd automatisch de oude. ik heb MultiImg 2 dan open ik gta3.img en dan klik ik op toevoegen maar dan blijft bij mij ook het oude bestand staan klopt dit ? Reageren
Jarno Geplaatst: 11 februari 2007 Rapport Geplaatst: 11 februari 2007 Hmm... Normaal worden ze verwijderd. Ik zal ernaar kijken. Reageren
ACID Geplaatst: 11 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 februari 2007 Hmm... Normaal worden ze verwijderd. Ik zal ernaar kijken. oke thx dat je er naar kijkt ywa als ik bij mij een nieuwe bestand erin zette bleef de oude staan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.