Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo.

Ik ben echt een groentje in modden dus ik heb een vraagje:

Ik ben met een snelheidsmetertje in gta aan het testen hoe snel elke auto kan.

Maar dan heb ik een lange baan nodig.

Kan iemand misschien een hele lange vliegveldbaan modden zodat ik vanaf de steiger in santa marina beach door kan rijden richting het oosten? als het kan zo'n 3 vliegtuigbanen achter elkaar.

Ik hoop dat dat mogelijk is :puh: dat lijkt me echt heel vet.

Kan iemand dat?

b.v.d. Erge dank...

M.v.g. Niels Peters ( groentje in modden :puh: )

Geplaatst:

eey ik bouw zellf zow iets met bestaande dingen uit SA doe dat dan ook nog makkelijker vind ik

nou je hebt noodich een map editor die downloadje eerst en dan moet je je het progamma opstarten dan vraag hij waar zit (SA VC of somiche GT3) je moet dus de pad waar jet spel heb geinstaleert hebt (zeg maar X:progammafils/rocitstar/gtasa) (sorry van men typen) dat hoef je maar te doen en dan moet je op oke en dan tject hij op alle ide ipl alles in (vc SA GTA3) en dan zie je een lijst met ik zeg maar dat/maps/loil/plop.ipl en daar moet je iets aan vinken ffff wachten tot hij gelaaden is .......

dan ga je weer naar dat lijsje dan ga je naar het ico van new map en dan krijgje een nieuwe venster waar je het nieuwe ipl aan wil makken doe maar better eerst een nieuwe map aan makken en dan typje iets in bij opslaan (plop) en opslaan ga je naaar het midden van je scherm dan met je rechte muis knop op nieuw

dan krijg je weer een venster met alle objecten van weg tot een boom

en jij wouw een rechte baan kijk in de areport (ide)(waar alle objecten in staan) moetje goed zoekken!!!!!!!!

alsje het heb gevonden dan op ok dan plaats hij de object dat jij net gesilikteerthebt in jouw map op de plaats van de geopenende map(ipl) je krijg een sacherm van de cordinate van dat object dan ga je maar daar mee knuttsenen dat moet je maar zelf uit vinden

sorry van mijn typen

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...