Jump to content

Signature of the Month Stemtopic

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Zo, de uiterste inleverdatum is voorbij, tijd om je stem uit te brengen voor de nieuwe SOTM. De winnaar krijgt als prijs zijn signature één maand lang als header boven het GFXfora.

Bekijk ===>hier, (laatste post)<=== de deelnemende signatures, en breng vervolgens in dit topic je stem uit.

Stemmen gaat als volgt:

[b]Naam:[/b] (deelnemer)
[b]Waarom:[/b] (niet verplicht)

Stemmen t/m 15 Februari!!

Stemmen maar!! :)

EDIT: Oops, vergeten te pinnen.. Bedankt Levi..

>>> Door .Levi.: Daar zijn wij collega's voor Ro! ;)<<<

Bewerkt: door .Levi.
Geplaatst:

Naam: Jon-asses

Waarom: Helaas zijn er maar weinig deelnemers. Bij alle sigs lijkt het alsof de kwaliteit van de stocks laag is. Ook komt het ook door de filters die erin zitten. Maar ik stem op Jon-asses, die ziet er het beste uit. Zijn signature is een mooi geheel en de tekst is mooi geplaatst. Wat ik van zijn sig wel een minpunt vind is die Spatter filter, die zit er veelste veel. Bij de andere signatures zijn mooie stocks gekozen, alleen de effecten vind ik minder mooi.

Geplaatst:

Waarom: Zoals Ferre al zei: 'Er zijn maar drie deelnemers, erg weinig'. Ik moest een keuze maken en daar steekt die van Jon-asses toch wel een stuk bovenuit. Ik had hem al eens op msn gezegt dat hij een goede designer is en dat bewijst dit maar weer. Er zitten leuke effecten in en die kan ik niet echt vinden in de andere, maar die zijn ook mooi! Alleen die van Jon-asses steekt er net wat bovenuit. Succes iedereen! :tu:

Geplaatst:

Naam: .Antonio

Waarom: Na het lezen van de twee reacties hierboven ging ik met een klein vooroordeel naar het topic met de sigs. Ik heb weinig verstand van herkennen van effecten, maar ik heb wel een mening over wat ik mooi vind of niet. Jon-asses gebruikt volgens mij vaker zo'n stijl als bij deze inzending van hem, alleen vind ik die bij deze sig niet goed naar voren komen, waar het bij andere creaties wel goed deed. Het beeld is me te vaag en misschien te oranje.

Goliat zijn tekst vind ik zeer goed, ik weet niet waarom maar het valt op en het trekt je aandacht. De achtergrond vind ik echter wat te mistig als je dat zo kan noemen en die golfjes om de personen heen vind ik wat overdone. Op basis van deze twee heb ik daarom besloten dat ik die van .Antonio mooier vind.

Geplaatst:

Waarom: Gezien de andere twee signatures heeft deze signature de effecten op een betere manier verwerkt met het plaatje. Ook de tekst is bij dit plaatje goed verwerkt. Je ziet het misschien iets minder duidelijk maar vergeleken de andere twee signatures is dit de beste manier. Bij de andere hebben ze outerglow en kleurtjes erbij gevoegd wat er niet echt goed uitziet bij de signature zelf, probeer daar op te letten. Dat oranje met een aantal donkere plekken in de signature is erg mooi. Wel vind ik dat de signature iets teveel effecten heeft waardoor je nu niet echt heel goed ziet wat er nou gebeurd. Al vind ik het overbelichte stukje bij zijn hand wel erg mooi eruit zien. Misschien had je ook een aantal andere kleuren er in kunnen toevoegen. Het hoeven geen overduidelijke andere kleuren te zijn, maar iets meer variatie is wel mooi.

Geplaatst:

Naam: Jon-asses.

Waarom: Heel simpel gezegd, deze signature spreekt mij het meeste aan. De hele signature is een mooi geheel geworden. Over het algemeen is het een rustige signature, zonder schreeuwende kleuren, dat bevalt me wel. Hoewel het best wel onduidelijk is wat er nou precies gebeurt in de signature vanwege die effecten (zoals .Levi. ook al zei), vindt ik dat niet echt storend. Ik zou zelf denk ik gewoon een 1 pxl border gebruiken, dat staat denk ik iets meer afgewerkt, maar dat is ook meer persoonlijk natuurlijk.. De tekst vindt ik gewoonweg super, heel mooi verwerkt in de signature.

Geplaatst:

stem: .Antonio

de uitstraling, de woede van de man zie je echt heel erg en ook in de signature.

de man is er goed in verwerkt, de tekst past er goed bij en de achtergrond is perfect.

het is allemaal 1 totaalplaatje!

die van jon-asses vind ik heel mooi, maar een beetje leeg. het is maar waar je van houd denk ik.

wat ik er ook nog van vind is dat je de tekst haast niet ziet. :N

bij goliat vind ik dat haast hetzelfde!

dus mijn stem gaat naar .Antonio

Geplaatst:

Naam: .Antonio

Waarom: Spijtig doen er zo weinig mee....Maar ik stem op .Antonio: De mooiste render van alle drie, En de kleur blauw - zwart vind ik heel goed passend bij deze sig, proficiat antonio, ik zou het zelf niet beter kunnen....owja en btw: de tekst van de titel van de film is zeer mooi gedaan, die van je naam vind ik iets minder, maar dat is dan ook het enige minpuntje....

Geplaatst:

Waarom: Helaas zijn er maar weinig deelnemers. Bij alle sigs lijkt het alsof de kwaliteit van de stocks laag is. Ook komt het ook door de filters die erin zitten. Maar ik stem op Jon-asses, die ziet er het beste uit. Zijn signature is een mooi geheel en de tekst is mooi geplaatst. Wat ik van zijn sig wel een minpunt vind is die Spatter filter, die zit er veelste veel. Bij de andere signatures zijn mooie stocks gekozen, alleen de effecten vind ik minder mooi.

Waarom: Zoals Ferre al zei: 'Er zijn maar drie deelnemers, erg weinig'. Ik moest een keuze maken en daar steekt die van Jon-asses toch wel een stuk bovenuit. Ik had hem al eens op msn gezegt dat hij een goede designer is en dat bewijst dit maar weer. Er zitten leuke effecten in en die kan ik niet echt vinden in de andere, maar die zijn ook mooi! Alleen die van Jon-asses steekt er net wat bovenuit. Succes iedereen! :tu:

Waarom: Gezien de andere twee signatures heeft deze signature de effecten op een betere manier verwerkt met het plaatje. Ook de tekst is bij dit plaatje goed verwerkt. Je ziet het misschien iets minder duidelijk maar vergeleken de andere twee signatures is dit de beste manier. Bij de andere hebben ze outerglow en kleurtjes erbij gevoegd wat er niet echt goed uitziet bij de signature zelf, probeer daar op te letten. Dat oranje met een aantal donkere plekken in de signature is erg mooi. Wel vind ik dat de signature iets teveel effecten heeft waardoor je nu niet echt heel goed ziet wat er nou gebeurd. Al vind ik het overbelichte stukje bij zijn hand wel erg mooi eruit zien. Misschien had je ook een aantal andere kleuren er in kunnen toevoegen. Het hoeven geen overduidelijke andere kleuren te zijn, maar iets meer variatie is wel mooi.

Naam: Jon-asses.

Waarom: Heel simpel gezegd, deze signature spreekt mij het meeste aan. De hele signature is een mooi geheel geworden. Over het algemeen is het een rustige signature, zonder schreeuwende kleuren, dat bevalt me wel. Hoewel het best wel onduidelijk is wat er nou precies gebeurt in de signature vanwege die effecten (zoals .Levi. ook al zei), vindt ik dat niet echt storend. Ik zou zelf denk ik gewoon een 1 pxl border gebruiken, dat staat denk ik iets meer afgewerkt, maar dat is ook meer persoonlijk natuurlijk.. De tekst vindt ik gewoonweg super, heel mooi verwerkt in de signature.

Ik ben het helemaal met hun eens. Die van Goliat was ook mooi en die van .Antonio. ook! Veel success heren!

Geplaatst:

Naam: Jon-Asses

Waarom: Omdat, er weinig deelnemers zijn, zijn sig blinkt er gewoon uit.

Geplaatst:

Waarom: Die ziet er lekker rustig uit en mooie effecten erin! En de reactie's van andere zeggen genoeg. Daar heb ik niets meer aan toe te voegen!

Geplaatst:

Ja het is gedaan met de strijd! De overduidelijke winnaar is geworden Jon-asses. Er werd hier en daar ook nog gestemd op .Antonio alleen helaas, je hield Jon-asses niet meer bij op het end.

Zoals je waarschijnlijk al weet Jon-asses, je signature wordt als header bovenaan het Graphics Forum gezet. Van harte gefeliciteerd met je prijs en deze overwinning! :cya:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...