kamranoi Geplaatst: 11 februari 2007 Rapport Geplaatst: 11 februari 2007 ok ik vroeg me af wie er er 2 missies voor me wou spelen namelijk: Robbing Uncle Sam...omdat ik die golfcar niet goed kan besturenen en Management Issues...omdat ik die aauto nie kan parkeren iedereen kan em spelen en de mensen die het ook willen doen alvast sucsess >>> Door Bling: Voortaan even het lijstje uit de regels gebruiken, aub. <<<
Rivel Geplaatst: 11 februari 2007 Rapport Geplaatst: 11 februari 2007 (bewerkt) IK doe hem wel even! Rivel EDIT: Ik moet gaan eten! Iemand anders mag hem doen! THnx Bewerkt: 11 februari 2007 door Rivel
Koen729 Geplaatst: 11 februari 2007 Rapport Geplaatst: 11 februari 2007 (bewerkt) Ik! EDIT: Robbing Uncle Sam Ik heb 'Robbing Uncle Sam' van Ryder zonder codes gehaald. Ik moest wel wat kogels van je Pistool gebruiken, maar ik heb de kogels van de soldaten opgepakt dus dat is alweer goed Dit was de laatste missie van Ryder. Management Issues Ik heb de missie 'Management Issues' zonder codes gehaald. Je moest voor OG Loc de Manager van Ryder vermoorden. Ik heb gesaved in je huis in Verona Beach. Ik heb geen kogels gebruikt. Helaas heb ik er niet aan gedacht om screens te maken :$ Veel plezier met San Andreas! Savegame zit in de bijlage. Bewerkt: 11 februari 2007 door Koen729
kamranoi Geplaatst: 11 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 februari 2007 Ik!EDIT: Robbing Uncle Sam Ik heb 'Robbing Uncle Sam' van Ryder zonder codes gehaald. Ik moest wel wat kogels van je Pistool gebruiken, maar ik heb de kogels van de soldaten opgepakt dus dat is alweer goed Dit was de laatste missie van Ryder. Management Issues Ik heb de missie 'Management Issues' zonder codes gehaald. Je moest voor OG Loc de Manager van Ryder vermoorden. Ik heb gesaved in je huis in Verona Beach. Ik heb geen kogels gebruikt. Helaas heb ik er niet aan gedacht om screens te maken :$ Veel plezier met San Andreas! Savegame zit in de bijlage. bedankt makker
Recommended Posts