Jump to content

Robbing Uncle Sam en nog een missie

Recommended Posts

Geplaatst:

ok ik vroeg me af wie er er 2 missies voor me wou spelen namelijk:

Robbing Uncle Sam...omdat ik die golfcar niet goed kan besturenen

en

Management Issues...omdat ik die aauto nie kan parkeren

iedereen kan em spelen en de mensen die het ook willen doen alvast sucsess :puh:

>>> Door Bling: Voortaan even het lijstje uit de regels gebruiken, aub. ;) <<<

Geplaatst: (bewerkt)

IK doe hem wel even!

Rivel

EDIT: Ik moet gaan eten! Iemand anders mag hem doen!

THnx

Bewerkt: door Rivel
Geplaatst: (bewerkt)

Ik!

EDIT:

Robbing Uncle Sam

Ik heb 'Robbing Uncle Sam' van Ryder zonder codes gehaald. Ik moest wel wat kogels van je Pistool gebruiken, maar ik heb de kogels van de soldaten opgepakt dus dat is alweer goed ;) Dit was de laatste missie van Ryder.

Management Issues

Ik heb de missie 'Management Issues' zonder codes gehaald. Je moest voor OG Loc de Manager van Ryder vermoorden. Ik heb gesaved in je huis in Verona Beach. Ik heb geen kogels gebruikt.

Helaas heb ik er niet aan gedacht om screens te maken :$ Veel plezier met San Andreas!

Savegame zit in de bijlage.

Bewerkt: door Koen729
Geplaatst:
Ik!

EDIT:

Robbing Uncle Sam

Ik heb 'Robbing Uncle Sam' van Ryder zonder codes gehaald. Ik moest wel wat kogels van je Pistool gebruiken, maar ik heb de kogels van de soldaten opgepakt dus dat is alweer goed ;) Dit was de laatste missie van Ryder.

Management Issues

Ik heb de missie 'Management Issues' zonder codes gehaald. Je moest voor OG Loc de Manager van Ryder vermoorden. Ik heb gesaved in je huis in Verona Beach. Ik heb geen kogels gebruikt.

Helaas heb ik er niet aan gedacht om screens te maken :$ Veel plezier met San Andreas!

Savegame zit in de bijlage.

bedankt makker ;):bier::tu:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...