ArticLight Geplaatst: 6 juli 2007 Rapport Geplaatst: 6 juli 2007 De Playstation 2 mag dan wel niet zo sterk zijn, ik vind het toch een mooi apparaatje. Vooral topgames zoals Battlefield 2: Modern Combat speel ik nog vaak online. Wie weet koop ik later nog een Playstation 3 (als die wordt afgeprijsd, want nu is die belachelijk duur) maar dan hou ik mijn PS2 nog wel, omdat op de Playstation 3 niet alle Playstation 2 spellen kunnen. Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 8 juli 2007 Rapport Geplaatst: 8 juli 2007 Klopt. BF2 MC bijv. word nog steeds vaak gespeeld online . Ondanks dat de PSP en de PS3 er zijn, blijft de PS2 nog goed Reageren
thug Geplaatst: 24 juli 2007 Rapport Geplaatst: 24 juli 2007 ik heb onder tussen een ps3 maar maar de goeie ouwe ps2 is een pracht console en wil niet dat die vergeten word. Reageren
sevaboy Geplaatst: 24 juli 2007 Rapport Geplaatst: 24 juli 2007 Zou het de moeite zijn om een nieuwe ps2 te kopen? Ik wil namelijke een nieuwe PS2,omdat Scarface gekocht heb en hij is gescrast (hij blokeert bij elk spel zonder een kras)en hij heeft me Vice City stuk gekregen! En welke is het goedkoopst? Reageren
-->nick<-- Geplaatst: 24 juli 2007 Rapport Geplaatst: 24 juli 2007 -------------------------Amerikaan krijgt schok nadat hij op PS2 heeft gepist Nieuws | 16 mei 2007 - Op de University of Wyoming vonden een paar Amerikaanse (moet ik er even bij zetten) studenten het een goed idee om na de aankoop van de PlayStation 3 hun oude PlayStation 2 een waardig afscheid te geven. Want ja, dat beestje heeft je toch een hoop mooie jaren gegeven en wat doe je dan? Dan zeik je er gewoon even lekker overheen. Probleem van dit feestje was alleen dat men daarvoor al flink op de PlayStation 2 heeft lopen stampen en dat de PS 2 nog in het stopcontact was aangesloten. Er over heen zeiken zorgde er dus voor dat de zeiker in kwestie een flinke schok kreeg, waarna hij bewusteloos raakte. Gelukkig kwam hij al snel bij en bleek er na een ziekenhuisbezoekje niks mis te zijn met zijn 'wiener'. Wat er vervolgens met de wraakzuchtige PS2 is gebeurd is niet bekend. Bron: InsideGamer.nl ------------------------- ------------------------- Atelier Iris 3 komt naar Europa Nieuws | 16 mei 2007 - Goed nieuws voor fans van alchemie en Role Playing Games. Het derde deel van Atelier Iris zal namelijk ook in Europa verschijnen. Dit heeft uitgever Koei vandaag bekend gemaakt. PlayStation 2 bezitters kunnen Atelier Iris 3: Grand Phantasm ergens in de maand juli oppikken. Een preciese datum volgt nog. Bron: InsideGamer.nl ------------------------- Hoe dom kun je zijn om over een Playstation 2 die nog in het stopcontact zit te zeiken Hoe hoog kan je I.Q. zijn Reageren
Rullez Geplaatst: 24 juli 2007 Rapport Geplaatst: 24 juli 2007 Zou het de moeite zijn om een nieuwe ps2 te kopen?Ik wil namelijke een nieuwe PS2,omdat Scarface gekocht heb en hij is gescrast (hij blokeert bij elk spel zonder een kras)en hij heeft me Vice City stuk gekregen! En welke is het goedkoopst? Heb je al een schoonmaak CD geprobeerd. Reageren
sevaboy Geplaatst: 24 juli 2007 Rapport Geplaatst: 24 juli 2007 Zou het de moeite zijn om een nieuwe ps2 te kopen?Ik wil namelijke een nieuwe PS2,omdat Scarface gekocht heb en hij is gescrast (hij blokeert bij elk spel zonder een kras)en hij heeft me Vice City stuk gekregen! En welke is het goedkoopst? Heb je al een schoonmaak CD geprobeerd. Jep,maar hij blokkeert bij het opstarten en tijdens het spelen als ik bv.in Scarface naar de bank ga,dan is de vloer Unsolid oftewel blokeert hij! Reageren
Rullez Geplaatst: 25 juli 2007 Rapport Geplaatst: 25 juli 2007 Zou het de moeite zijn om een nieuwe ps2 te kopen?Ik wil namelijke een nieuwe PS2,omdat Scarface gekocht heb en hij is gescrast (hij blokeert bij elk spel zonder een kras)en hij heeft me Vice City stuk gekregen! En welke is het goedkoopst? Heb je al een schoonmaak CD geprobeerd. Jep,maar hij blokkeert bij het opstarten en tijdens het spelen als ik bv.in Scarface naar de bank ga,dan is de vloer Unsolid oftewel blokeert hij! Dan zou ik de PS2 Slimline kopen. Je heb een Zwarte, Zilveren en in je lievelings kleur Roze Als ik het goed heb je kan je zo'n pakket kopen voor 170 euro. Dna heb je de PS2, Kabels en een controller. En als je slim ben kijk je even op marktplaats voor je oude PS2. Er zijn vaak menen die stukkende PS2 kopen. Ik heb de mijne daar nog voor 20 euro verkocht. Het is niet veel. Maar beter dan weg gooien. Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 15 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2007 Dan zou ik de PS2 Slimline kopen. Je heb een Zwarte, Zilveren en in je lievelings kleur Roze Als ik het goed heb je kan je zo'n pakket kopen voor 170 euro. Dna heb je de PS2, Kabels en een controller. En als je slim ben kijk je even op marktplaats voor je oude PS2. Er zijn vaak menen die stukkende PS2 kopen. Ik heb de mijne daar nog voor 20 euro verkocht. Het is niet veel. Maar beter dan weg gooien. inderdaad , desnoods verkoop je hem voor 10,- anders gooi he hem weg en gebeurt er helemaal niks mee. Reageren
thug Geplaatst: 25 september 2007 Rapport Geplaatst: 25 september 2007 Zou het de moeite zijn om een nieuwe ps2 te kopen?Ik wil namelijke een nieuwe PS2,omdat Scarface gekocht heb en hij is gescrast (hij blokeert bij elk spel zonder een kras)en hij heeft me Vice City stuk gekregen! En welke is het goedkoopst? tuurlijk dat de ps2 is gewoon tof console ik speel er regelmatig nog op ps2 is niet zo duur meer nee Reageren
Rullez Geplaatst: 25 september 2007 Rapport Geplaatst: 25 september 2007 Zou het de moeite zijn om een nieuwe ps2 te kopen?Ik wil namelijke een nieuwe PS2,omdat Scarface gekocht heb en hij is gescrast (hij blokeert bij elk spel zonder een kras)en hij heeft me Vice City stuk gekregen! En welke is het goedkoopst? tuurlijk dat de ps2 is gewoon tof console ik speel er regelmatig nog op ps2 is niet zo duur meer nee Ik denk dat het weinig nut heb wat je zeg, want de heer Sevaboy is al een paar dagen gebanend. Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 25 september 2007 Rapport Geplaatst: 25 september 2007 Zou het de moeite zijn om een nieuwe ps2 te kopen?Ik wil namelijke een nieuwe PS2,omdat Scarface gekocht heb en hij is gescrast (hij blokeert bij elk spel zonder een kras)en hij heeft me Vice City stuk gekregen! En welke is het goedkoopst? tuurlijk dat de ps2 is gewoon tof console ik speel er regelmatig nog op ps2 is niet zo duur meer nee Ik denk dat het weinig nut heb wat je zeg, want de heer Sevaboy is al een paar dagen gebanend. Maar hij kan het toch nog wel zeggen voor in het algemeen? Misschien wilt iemand hier op het forum wel een PS2 kopen, maar weet hij niet of het duur is en of hij er wel goed aan doet Reageren
JasonStatham Geplaatst: 29 september 2007 Rapport Geplaatst: 29 september 2007 kan iemand mij uitleggen hoe ik online moet spelen op de PS-2 het is voor een vriend van mij die dat graag wil weten Reageren
thug Geplaatst: 29 september 2007 Rapport Geplaatst: 29 september 2007 (bewerkt) eerst en voral een pc niet noodzakelijk maar het maakt makelijker. een router en een ethernet kabel. als ja dat allemaal hebt geef ik meer uitleg. belangrijk(is het de slimline ps2???) Bewerkt: 29 september 2007 door thug Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.