SamShine Geplaatst: 29 september 2007 Rapport Geplaatst: 29 september 2007 eerst en voral een pc niet noodzakelijk maar het maakt makelijker.een router en een ethernet kabel. als ja dat allemaal hebt geef ik meer uitleg. belangrijk(is het de slimline ps2???) Maak het maar een stuk makkelijker; als je een grote PS2 hebt, moet je een internet adopter kopen (vraag er maar naar in de Bart Smart oid) en dan gewoon een kabel in je modem/router steken, precies dezelfde die ook in je PC moet. Dan krijg je er een CD'tje bij en dat wijst zichzelf.Als je een Slimline hebt moet je zo'n CD'tje bij Sony aanvragen en dan die ethernet-kabel in je PS2 stoppen en klaar is kees. Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 29 september 2007 Rapport Geplaatst: 29 september 2007 eerst en voral een pc niet noodzakelijk maar het maakt makelijker.een router en een ethernet kabel. als ja dat allemaal hebt geef ik meer uitleg. belangrijk(is het de slimline ps2???) Maak het maar een stuk makkelijker; als je een grote PS2 hebt, moet je een internet adopter kopen (vraag er maar naar in de Bart Smart oid) en dan gewoon een kabel in je modem/router steken, precies dezelfde die ook in je PC moet. Dan krijg je er een CD'tje bij en dat wijst zichzelf.Als je een Slimline hebt moet je zo'n CD'tje bij Sony aanvragen en dan die ethernet-kabel in je PS2 stoppen en klaar is kees. Nee, het hoeft niet Maar het is wel noodzakelijk voor een aantal spellen, zoals: Socom en Ratchet and Clank Reageren
JasonStatham Geplaatst: 12 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2007 eerst en voral een pc niet noodzakelijk maar het maakt makelijker.een router en een ethernet kabel. als ja dat allemaal hebt geef ik meer uitleg. belangrijk(is het de slimline ps2???) het is de gewone zwarte kleine PS2 en ik heb een internet kabel wat bedoel je me routher ? Reageren
thug Geplaatst: 12 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2007 (bewerkt) dat word aangesloten aan je modem als je geen hebt moet je naar een computer winkel gaan en vraag je gewoon een router,maar pas op hé hij zal waarschijnelijk vragen of het een draadloze moet zijn of niet. dan zeg je gewoon geen draadloze Bewerkt: 12 oktober 2007 door thug Reageren
JasonStatham Geplaatst: 12 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2007 dat word aangesloten aan je modemals je geen hebt moet je naar een computer winkel gaan en vraag je gewoon een router,maar pas op hé hij zal waarschijnelijk vragen of het een draadloze moet zijn of niet. dan zeg je gewoon geen draadloze dan sluit ik hem aan en dan kan ik online spelen ? Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 13 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2007 dat word aangesloten aan je modemals je geen hebt moet je naar een computer winkel gaan en vraag je gewoon een router,maar pas op hé hij zal waarschijnelijk vragen of het een draadloze moet zijn of niet. dan zeg je gewoon geen draadloze dan sluit ik hem aan en dan kan ik online spelen ? Ja, maar het maakt geen verschil draadloos of niet draadloos. Alletwee kunnen, wat ik nu heb Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.