.Timothy Geplaatst: 25 februari 2007 Rapport Geplaatst: 25 februari 2007 (bewerkt) Beste 'kamranoi', Je hoeft voor Fraps niet per sé te betalen hoor . Als je de 'Full Version' wilt wel natuurlijk maar voor de Trial van 30 sec. niet. Hier kan je 30 sec. mee opnemen en er staat 'Fraps.com' bovenin je filmpjes. Die filmpjes kan je natuurlijk gewoon samenplakken in Movie Maker of weet-ik-veel wat. Fraps kan je simpelweg hier downloaden: Klik... Wil je dat allemaal niet, dan zal je dus echt moeten betalen. VWO-er ... Bewerkt: 25 februari 2007 door VWO-er Reageren
gta-pilot Geplaatst: 25 februari 2007 Rapport Geplaatst: 25 februari 2007 warom gabruik je gewoon niet hypercam of screen recorder gold Reageren
kamranoi Geplaatst: 25 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 februari 2007 Beste 'kamranoi',Je hoeft voor Fraps niet per sé te betalen hoor . Als je de 'Full Version' wilt wel natuurlijk maar voor de Trial van 30 sec. niet. Hier kan je 30 sec. mee opnemen en er staat 'Fraps.com' bovenin je filmpjes. Die filmpjes kan je natuurlijk gewoon samenplakken in Movie Maker of weet-ik-veel wat. Fraps kan je simpelweg hier downloaden: Klik... Wil je dat allemaal niet, dan zal je dus echt moeten betalen. VWO-er ... als ik het gedownloud heb hoe moet ik dan filmen? en kan ik dan net als windows movie maker ook letters zetten tijdens het filmen Reageren
SummerBase Geplaatst: 25 februari 2007 Rapport Geplaatst: 25 februari 2007 Als het goed is opent Fraps als je op het icoon 'Fraps' klikt, dan kun je naar het tabblad Movies, daar kun je de hotkey instellen om de video te maken. Denk aan een sneltoets zoals F9, zoals je kunt zien in mijn voorbeeld. Als je dit programma dan aan laat onder het gamen dan neemt hij het op als je op F9 drukt. Dit kun je zien aan het cijfer wat in een hoek rood wordt in plaats van geel. Let op, dat dit enorm veel Megabytes in neemt en dat je het dus allemaal moet conventeren met een videobewerkingsprogramma om het bijvoorbeeld fatsoenlijk te kunnen gebruiken. Maar goed, mochten er nog meer vragen zijn, dan kun je dat nog meer zeggen. Reageren
kamranoi Geplaatst: 26 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 februari 2007 Ik heb windows movie maker 5.1 maar weet je dat je daarmee je filmcamera daar mee verbinden moet. fraps vindt ik irri maar als iemand weet dat een programma beter werkt hoor ik dat graag. Reageren
kamranoi Geplaatst: 9 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 maart 2007 na al die tijd uiteindelijk...gelukt ik moet nu alleen nog een youtube acount aanmaken Reageren
kamranoi Geplaatst: 10 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 maart 2007 na al die tijd uiteindelijk...gelukt ik moet nu alleen nog een youtube acount aanmaken yes gelukt de link naar mijn video is: http://www.youtube.com/watch?v=GAITthQ0Lu4 na al die tijd uiteindelijk...gelukt ik moet nu alleen nog een youtube acount aanmaken yes gelukt de link naar mijn video is: http://www.youtube.com/watch?v=GAITthQ0Lu4 als ie het nie doet vertel het me dan >>> Door Bling: Dubbelposts samengevoegd. Gebruik voortaan de EDIT-knop om je voorgaande bericht te bewerken, aub. <<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.