Autodiefje Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Geplaatst: 21 november 2004 Heb vandaag voor de eertse keer in SA een Mr. Whoopie zien rondrijden. Toen ik de bestuurder eruit trok om hem te stelen, bleek dit een clown te zijn :lol: Heb ook nog een nieuwe motor ontdekt. De "NRG-500" Hij staat bij het droogdok. Als je er opstapt moet je wel een missie doen... Reageren
pottevijn Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Geplaatst: 21 november 2004 die moto was allang bekend Reageren
De Gta Master Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Geplaatst: 21 november 2004 Mister whooppie zijn zeer ultimate power klote zeldzaam zie ze soms Reageren
Autodiefje Geplaatst: 21 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 21 november 2004 Sorry dan voor die Moto. Voor mij was hij nog niet bekend :lol: Reageren
Eros Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Geplaatst: 21 november 2004 mr whoopie heb ik nog ni gevonden waar rijdt die meestal rondt , maar heb wel een sandking gevonden bij de big ear Reageren
Juriaan Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Geplaatst: 21 november 2004 Whoopy rijdt vaak bij je beach huis in ls en waar staat die sandking want ik heb de hele big ear uitgekamt maar kan hem nergens vindne Reageren
barry Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Geplaatst: 21 november 2004 sandking staat onder de big ear, onder een dakje. Reageren
Vayne Geplaatst: 23 november 2004 Rapport Geplaatst: 23 november 2004 sandking staat onder de big ear, onder een dakje. dakje, dakje? DAKJE??? het is een mega schotel hoor :lol: LoL Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 23 november 2004 Rapport Geplaatst: 23 november 2004 ik ben er 1 keer geweest en toen was hij er niet. maar ik geloof best wel dat hij er is hij was er gewoon niet op dat moment Reageren
Dutsj Geplaatst: 23 november 2004 Rapport Geplaatst: 23 november 2004 Mr. Whoopie heb ik ook is geparkeerd zien staan tegenover die reusachtige ''op en neer knikkende'' kip.. Ik het Desert gebied! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.