tosti77 Geplaatst: 11 februari 2007 Rapport Geplaatst: 11 februari 2007 eey ik had een vraagje; hoe werkt videopoker?? ik wil graag gaan pokeren in las venturas, maar ik kan het niet, op wikipedia kom ik er helemaal niet uit, dus vraag ik het hier maar.... ik heb totaal geen pokerervaring, ik kan alleen 21en, pesten en liegen Reageren
.Timothy Geplaatst: 11 februari 2007 Rapport Geplaatst: 11 februari 2007 (bewerkt) Hier, in het Onzin Forum, staat uitgelegd hoe je moet Pokeren, door BassiejTM. Bewerkt: 11 februari 2007 door VWO-er Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 11 februari 2007 Rapport Geplaatst: 11 februari 2007 (bewerkt) eey ik had een vraagje; hoe werkt videopoker?? ik wil graag gaan pokeren in las venturas, maar ik kan het niet, op wikipedia kom ik er helemaal niet uit, dus vraag ik het hier maar....ik heb totaal geen pokerervaring, ik kan alleen 21en, pesten en liegen Hier een duidelijkere antwoord die op de poker van LV gericht is Het is wel lang geleden dat ik dit heb gespeeld, maar het is de bedoeling dat je combinaties met kaarten gaat vormen. Eigenlijk is het gewoon Yahtzee voor volwassenen. Je vraagt kaarten op, je legt er een paar vast die je wilt houden, wisselt de andere voor nieuwe kaarten, en kijkt of je combo's hebt. De mogelijke combo's zijn: Two Pair = Twee verschillende paren Three of a Kind = Drie gelijkwaardige kaarten Straight = 5 Opeenvolgende kaarten, mag van verschillende soorten Flush = 5 kaarten van dezelfde soort, hoeft niet opvolgend te zijn Straight Flush = 5 Opeenvolgende kaarten van dezelfde soort Full House = Combinatie van Three of a Kind en een paar Four of a Kind = Vier gelijkwaardige kaarten Royal Flush = Aas, Heer, Vrouw, Boer, Tien van dezelfde soort. heb ik je hiermee geholpen? Bewerkt: 11 februari 2007 door Steel Dogg Reageren
tosti77 Geplaatst: 11 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 februari 2007 eey ik had een vraagje; hoe werkt videopoker?? ik wil graag gaan pokeren in las venturas, maar ik kan het niet, op wikipedia kom ik er helemaal niet uit, dus vraag ik het hier maar.... ik heb totaal geen pokerervaring, ik kan alleen 21en, pesten en liegen Hier een duidelijkere antwoord die op de poker van LV gericht is Het is wel lang geleden dat ik dit heb gespeeld, maar het is de bedoeling dat je combinaties met kaarten gaat vormen. Eigenlijk is het gewoon Yahtzee voor volwassenen. Je vraagt kaarten op, je legt er een paar vast die je wilt houden, wisselt de andere voor nieuwe kaarten, en kijkt of je combo's hebt. De mogelijke combo's zijn: Two Pair = Twee verschillende paren Three of a Kind = Drie gelijkwaardige kaarten Straight = 5 Opeenvolgende kaarten, mag van verschillende soorten Flush = 5 kaarten van dezelfde soort, hoeft niet opvolgend te zijn Straight Flush = 5 Opeenvolgende kaarten van dezelfde soort Full House = Combinatie van Three of a Kind en een paar Four of a Kind = Vier gelijkwaardige kaarten Royal Flush = Aas, Heer, Vrouw, Boer, Tien van dezelfde soort. heb ik je hiermee geholpen? ik denk dat ik et nu wel snap, bedankt!! Reageren
MartyCeha Geplaatst: 11 februari 2007 Rapport Geplaatst: 11 februari 2007 (bewerkt) Het soort poker wat in GTASA voorkomt heet overigens 5card draw of iets dergelijks. EDIT: @ hieronder: Ik doe altijd Texas Hold 'em Die is spannender, omdat je minder kans op een Royal Flush hebt, en dus blijft 't spannend Bewerkt: 11 februari 2007 door MartyCeha Reageren
Bassiej Geplaatst: 11 februari 2007 Rapport Geplaatst: 11 februari 2007 (bewerkt) Het werkt precies hetzelfde als het poker dat ik uitleg in dit topic, het enige verschil is dat je 5 kaarten vasthoud in plaats van 2 bij texas hold'em. Je krijg in het begin 5 kaarten en je mag de kaarten die gunstig voor je zijn houden door op 'hold' te drukken. De kaarten die je niet selecteerd zullen vervangen worden door nieuwe kaarten. Afhangkelijk van je inzet kun je in het schema bovenin aflezen hoeveel je wint of verliest! Bewerkt: 11 februari 2007 door Bassiej™ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.