Jump to content

Gambling skill

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik wil bijvoorbeeld rad van fortuin spelen, maar m'n gambling skill is niet hoog genoeg.

Van poker snap ik niets en een paar $ in zo'n machien steken en hopen dat ik 3x hetzelfde tekeningetje hebt, verhoogt m'n gambling skill niet.

Hoe train ik gambling dan?

Geplaatst:
Ik wil bijvoorbeeld rad van fortuin spelen, maar m'n gambling skill is niet hoog genoeg.

Van poker snap ik niets en een paar $ in zo'n machien steken en hopen dat ik 3x hetzelfde tekeningetje hebt, verhoogt m'n gambling skill niet.

Je krijgt Gambling skill door gewoon normaal te beginnen met gokken. Zoek bijvoorbeeld een tafel waar je iets van $100 kan inzetten. Als je daar een paar keer wint, en je hebt veel potjes gedaan gaat je skill vanzelf omhoog. Het is een kwestie van tijd. Gokken gokken en nog eens gokken. Overigens kun je ook de Horseshoes gaan opzoeken, deze geven je meer geluk bij het gokken!

Geplaatst: (bewerkt)

Het ligt niet aan het soort spel, maar aan de inzet. Bij de ene roulette tafel kan je 1 miljoen inzetten en bij de ander maximaal 1000. Voor die van 1000 heb je weinig skill nodig, maar je moet eerst enige ervaring hebben voordat je aan de tafel van 1 miljoen (of 100.000) mag. Dus ga gewoon wat rond kijken voor gok gelegenheden waar je wel genoeg gambling skill voor hebt en na verloop van tijd gaat op deze manier je skills omhoog, daarna kan je aan het rad van fortuin meedoen. Dus gewoon rustig beginnen en als je wat beter bent in gokken kan je wat hogere bedragen inzetten en aan het rad van fortuin meedoen. Veel plezier met het gokken.

Edit: Ik ben te laat.

Bewerkt: door Advancegta
Geplaatst: (bewerkt)

Kijk, dit maak je hoger door veel te spelen. Vroeg of laat win je wel een keer dus speel door. Ook als je verliest gaat het wel iets 'omhoog'. Hoe vaker je speelt, hoe hoger het wordt. Je hoeft niet per sé te winnen nl. Als je wint gaat het natuurlijk wel meer omhoog maar bijna winnen is al genoeg :).

Edit: Ik ben te laat.

EDIT: Jij niet alleen ;).

Bewerkt: door VWO-er
Geplaatst:

Maakt in principe niet veel uit. Zelf vindt ik BlackJack het beste, makkelijk te begrijpen en je wint ook snel vind ik. Zoek ook een paar Horseshoes zoals een paar posts hierboven beschreven. Dat helpt echt ;)...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...