gybrus Geplaatst: 11 februari 2007 Rapport Geplaatst: 11 februari 2007 Hallo, Helaas is het aan/uit knopje van mijn psp kapot. nee niet het schuifje het ziet dieper in mijn psp. Ik heb al gekeken of ik nog garantie heb op mijn psp maar dat is helaas al 5 maanden verlopen :O Dus ik mijn psp openschroeven.... kom ik er dus achter dat het schuifje niet los zit niet kapot is maar de chip waar dus de schakelaar op zit. een beetje is gebroken nee niet de chip de schakelaar. deze dus. Nou ik heb dus een reserve deel gevonden op Divineo.de/.co.uk/ect. ect. ect. Maar nu wil ik jullie vragen of dit een vertrouwbare site is....? Ik gooi niet zo graag 25 euro weg u know. dit wil ik dus kopen. kost precies zoveel als alleen die schakelaar alleen hoef je nu niet te solderen. Dus is dit een betrouwbare site? Alvast bedankt, Grats,Gybrus
Steel Dogg Geplaatst: 11 februari 2007 Rapport Geplaatst: 11 februari 2007 Nou, ik ken deze site niet heel goed maar ik koop best vaak online. Je moet vooral kijken naar hoe de site is ingericht. Het lijkt er wel op dat het een betrouwbare site is Het is ook Internationaal dus dat is wel ok . Hun hebben wel een hele pagina over veiligheid en privacy enz. http://www.divineo.co.uk/cgi-bin/div-uk/info_3.html. Je kan ook op Google zoeken naar ervaringen met deze site. Ik wens je alvast succes met het zoeken naar de chip voor de schakelaar Steel Dogg
Bassiej Geplaatst: 11 februari 2007 Rapport Geplaatst: 11 februari 2007 De site vind ik er best betrouwbaar uit zien. Een uitgebreid assortiment hebben ze ook. Let er wel op dat je je niet verkijkt in de prijs, het zijn namelijk Engelse ponden.
gybrus Geplaatst: 11 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 februari 2007 Hallo, Ik heb een beetje gekeken op de site en ik geloof dat ze wereldwijd gebouwen hebben staan. teminste als je op duitsland klikt dan krijg je eurois en staat er wordt geleverd uit duitsland. 24 hour shipment dat heet dat ik het ongeveer 4 dagen na bestelling moet binnenkrijgen . Grats, alvast bedankt voor jullie hulp.
Schno009 Geplaatst: 11 februari 2007 Rapport Geplaatst: 11 februari 2007 post eens een foto van je huidige situatie, misschien kan ik je nogwel 25 euro besparen.
gybrus Geplaatst: 11 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 februari 2007 Hallo, Schno, ik heb die nieuwe printplaat al besteld :O Maar de huidigge situatie is dus knopje totaal afgebroken. screen voor verduidelijking. Afgebroken totaan rode streep. Grats, Gybrus Bedankt voor de hulp. Hierbij kunnen we het topic wel laten rusten denk ik.. :O
Schno009 Geplaatst: 11 februari 2007 Rapport Geplaatst: 11 februari 2007 K, daar is dan niets meer aan te doen.
sevaboy Geplaatst: 20 februari 2007 Rapport Geplaatst: 20 februari 2007 een vraagje is er ergens mediamarkt in je buurt?? want daar kun je je psp ook al is die niet van mediamarkt teruggeven en dan krijg je je een nieuwe
Mastertuner Geplaatst: 20 februari 2007 Rapport Geplaatst: 20 februari 2007 Ja maar dan ga je allicht wel al een klein bedragje moeten opleggen. Het is waarschijnlijk rond de +/- €50.
Matiscus Geplaatst: 20 februari 2007 Rapport Geplaatst: 20 februari 2007 Ik denk bovendien dat dit topic ook beter thuis hoort in Consoles en Beurzen forum. Aangezien daar alles over de PSP wordt gevraagd... Ik vraag aan een mod dit te verplaatsen. Bovendien heb je een goede keus gemaakt om een geheel nieuwe printplaat te bestellen. Wees alleen voorzichtig voor je ze installeerd, zodat je niet meer schade maakt. >>> Door GTA-Sheep: Moved naar consoles en beurzen forum, hoewel het eigenlijk ook wel een beetje hardware was<<<
gybrus Geplaatst: 26 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 februari 2007 (bewerkt) ......>>> Door GTA-Sheep: Moved naar consoles en beurzen forum, hoewel het eigenlijk ook wel een beetje hardware was<<< Hallo, Daarom had ik het ook bij hardware geopend Maargoed ik dus mijn topic kwijt :O Vorigge week ehm Woensdag of Donderdag geloof ik kwam mijn bestelling binnen.(in ieder geval 3 dagen na bestelling(weekend niet meegerekend omdat ze dan niet werken)) Zaterdag geinstalleerd en ik moet zeggen deze knop is een stuk beter dan de orginele. hij gaat wat moeilijker omhoog een teken dat die wat stevigger is. En hij klikt nu als je hem op hold zet. Wederom een teken dat mijn knupje nu wat sterker is dan de oude. Even naar het MediaMarkt gedeelte. Dit kan alleen als je je PSP daar hebt gekocht en daar Garantie hebt. Ik heb hem gekocht bij Informatique (online winkel) en mijn garantie was verlopen :O Nu mijn PSP weer werkt kan dit wel op een slotje Grats,Gybrus Bewerkt: 26 februari 2007 door Dhr.Gybrus
Recommended Posts