Jump to content

Mijn GTA doet raar...

Recommended Posts

Geplaatst:

Eejj forumgenootjes...

Mijn GTA doet heel erg raar, ik heb de hele tijd smal beeld, ik was aan het rijden, toen wilde ik uitstappen en toen drukte ik per ongeluk op 2 toetsen tegelijk, en toen werdt mijn beeld ineens breedbeeld, toen ging ik een nieuwe savegame laden, en toen was mijn beeld heel smal. Toen heb ik het spel opnieuw opgestart, maar dat hielp ook niet. Hier een screen:

smalbeeldam6.png

Hopelijk kunnen jullie me helpen!

Greets :cya:

GTA GG :bier:

Geplaatst:

Dit komt waarschijnlijk doordat je de Widescreen ingeschakeld hebt. Dit kun je veranderen bij Options --> Display Setup --> Advanced --> Widescreen (on/of). Jij hebt hem waarschijnlijk op 'on' staan, dus zul je hem weer even op 'of' moeten zetten om hem weer uit te schakelen, zodat je weer normaal beeld hebt. :)

widescreengw3.th.jpg

Hier kun je de widescreen aanpassen.

@ Bericht hieronder: Jouw monitor is waarschijnlijk niet compatibel met de breedbeeld instellingen, dus vervormt het beeld zich automatisch. ;)

Geplaatst:
Dit komt waarschijnlijk doordat je de Widescreen ingeschakeld hebt. Dit kun je veranderen bij Options --> Display Setup --> Advanced --> Widescreen (on/of). Jij hebt hem waarschijnlijk op 'on' staan, dus zul je hem weer even op 'of' moeten zetten om hem weer uit te schakelen, zodat je weer normaal beeld hebt. :)

widescreengw3.th.jpg

Hier kun je de widescreen aanpassen.

Dankjewel! Hij doet het weer. Maar hoe kan het dan eigenlijk dat ik smal beeld had en het "Widescreen" heet? Dan zou het toch juist breedbeeld moeten worden? Of vergis ik me nu? :?

In ieder geval heel erg bedankt, ik heb het nu weer normaal. Bedankt!

Geplaatst:
[...]

Maar hoe kan het dan eigenlijk dat ik smal beeld had en het "Widescreen" heet? Dan zou het toch juist breedbeeld moeten worden? Of vergis ik me nu? :?

In ieder geval heel erg bedankt, ik heb het nu weer normaal. Bedankt!

Het is niet heel moeilijkt te begrijpen hoor.

Als je een breedbeeldscherm hebt, je je scherm een stuk breder dan dat hij hoog is. Als de optie 'widescreen' met rust laat en hem gewoon uit laat dan zal je GTA over het hele scherm worden uitgetrokken, dan krijg je dikke figuren. Als je 'widescreen' in zou schakelen wordt GTA met andere hoogte-breedte verhoudingen weergegeven, zodat je poppetje niet meer dik lijkt, en kunt genieten van een goed weergegeven San Andreas op een breedbeeld monitor. Nadeel is wel dat als je een screenshot neemt, hij wel volgens de normale resolutie opgeslagen wordt en dus krijg je wel smalle figuren. Tijdens het spelen is wel alles normaal :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...