Jericho Geplaatst: 11 februari 2007 Rapport Geplaatst: 11 februari 2007 Ik zoek een Runescape clan om in te gaan. Dit zijn mijn stats: Naam: Big Jericho Combat level: 49 Total: 580 Armour + Wapen: Rune battleaxe en Rune Kiteshield en voor de rest Adamant Extra: Ik ben bezig met dragon slayer en ben ook aan het sparen voor Full Rune. Ik been geen member Ben jij clanleader ofzo en je wilt me in je clan spreek me dan aan op dit forum. Reageren
Mastertuner Geplaatst: 14 februari 2007 Rapport Geplaatst: 14 februari 2007 Misschien kun je even inlichten bij Rs-Modder? Die heeft een clan. Ik heb hem ook ooit eens willen joinen, maar ben gestopt met runescape Reageren
Wrieh Geplaatst: 16 februari 2007 Rapport Geplaatst: 16 februari 2007 Ik heb ook een runescape clan genaamd de wriehers.z We hebben al 7 leden. kijk is op www.wriehforums.tk Reageren
Jericho Geplaatst: 16 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 februari 2007 Ik kom heel de tijd op een site waar je domeinnaam kunt registren van .tk :s Reageren
Wrieh Geplaatst: 17 februari 2007 Rapport Geplaatst: 17 februari 2007 Dat is wel vaker zo dat is wel erg vervelend. Reageren
Wrieh Geplaatst: 25 februari 2007 Rapport Geplaatst: 25 februari 2007 Je kunt ook naar www.freewebs.com/wrieh Voor mijn clan de wriehers hij is scherp vernieuwd. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.