asgard Geplaatst: 11 februari 2007 Rapport Geplaatst: 11 februari 2007 wie weet waar de politie bureaus zijn ????? Reageren
Bling Geplaatst: 11 februari 2007 Rapport Geplaatst: 11 februari 2007 Daarvoor verwijs ik je naar dit kaartje van WikiGTA. Hier staan alle locaties van de politiebureaus uit San Andreas aangegeven. Reageren
asgard Geplaatst: 11 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 februari 2007 daar kan je dan toch ook naar binnen ???? Reageren
Bassiej Geplaatst: 11 februari 2007 Rapport Geplaatst: 11 februari 2007 daar kan je dan toch ook naar binnen ???? Niet in alle bureaus kan je naarbinnen. Ik weet dat de twee in Los Santos toegangkelijk zijn, maar diegen waar je vriendin woont (helemaal in het noorden) niet toegangkelijk is. Over het bureau in San Fierro en in Las Venturas durf ik niets te zeggen. Reageren
.Timothy Geplaatst: 11 februari 2007 Rapport Geplaatst: 11 februari 2007 Ja, maar niet in eentje: Die van SF. Deze is om onbekende reden gesloten. Je kan er wel in via het HIU, het Hidden Interior Universe, maar normaliter niet. Vraag maar aan onze HIU-Expert Lantyz hoe het moet, ik weet dat niet . Tip: Ga niet met wapens naar binnen, dan komen ze je achterna en krijg je 2 sterren Wanted Level, echter zijn normale slagwapens onschadelijk... Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 11 februari 2007 Rapport Geplaatst: 11 februari 2007 (bewerkt) Je kan in de volgende 3 Politie Bureau's naar binnen. Los Santos Dillimore En het Politie Bureau in Las Venturas. De Politie Bureau's in Los Santos en Dillimore zijn alle 2 van binnen hetzelfde. Die in Las Venturas is weer heel anders. Bewerkt: 11 februari 2007 door DenkaanHenk Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.