kukkie Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Geplaatst: 21 november 2004 waNNEER kan ik die garage garage kopen want nu kan ik dat nog nie kopen wanneer kan je die kopen want 8ik heb nu al al die steden gehad ewn daarna moet ik weer missies doen in los santos Reageren
pottevijn Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Geplaatst: 21 november 2004 ik denk als je alle missies van je garage gedaan hebt Reageren
-Richard- Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Geplaatst: 21 november 2004 Je krijgt de garage als je alle missie's van de autorijschool hebt gehaald. Reageren
BrokenTable Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Geplaatst: 21 november 2004 Je krijgt de garage als je alle missie's van de autorijschool hebt gehaald. je kunt Wang Cars kopen als je de driving-school op min. brons hebt gehaald EN alle storyline missies in SF hebt gedaan. Reageren
Decepticon Geplaatst: 22 november 2004 Rapport Geplaatst: 22 november 2004 Denk niet dat je alle storylinemissies moet doen. Ik heb wang cars maar heb Puncture Wounds nog niet gedaan (aan je garage in sf) Heb wel brons op de autorijschool. greetz Reageren
CJ-SA Geplaatst: 22 november 2004 Rapport Geplaatst: 22 november 2004 Puncture wounds is geen storyline Reageren
lepertum Geplaatst: 22 november 2004 Rapport Geplaatst: 22 november 2004 klopt, die moet je doen om te kunnen in- & exporteren Reageren
Tequila Geplaatst: 22 november 2004 Rapport Geplaatst: 22 november 2004 Je kan die garage kopen als je de missie customs fast track hebt gedaan, denk ik. Je moet ook een driving licentie hebben. Daarna kan je gaan inporteren en exporteren. Reageren
MrSelected Geplaatst: 22 november 2004 Rapport Geplaatst: 22 november 2004 Gewoon naar de driving school en rijbewijs halen B) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.