Jump to content

PS2 Mods


Caltson

Recommended Posts

Hey,

zijn deze mods bestemd voor ps2 GTA III/ Liberty city stories?

of gaat dit enkel op pc?

http://www.gtaforum.nl/index.php?automodul...mp;showfile=179

EDIT: Valt me nu juist op dat ik .pv. van bij general te plaatsen, dit bericht bij missie hulp heb geplaatst, kan iemand dit ff verzetten?

Greetz

Bewerkt: door gtagangster
Link to comment
Delen op andere websites

De Download die je aangeeft is voor GTA III. Liberty City Stories kun je bijna niet modden. Jarno heeft hier de moeilijke weg uitgelegd hoe je LCS kan modden.

Je kan wel CheatDevice installeren als je een ongepachte versie van LCS hebt. Dit zijn de versies van na de release. Als je je LCS pas hebt gekocht zal je waarschijnlijk een gepachte versie hebben. Met CheatDevice kun je cheaten maar je er zit ook een 'Constructor Mode' bij. In deze 'Constuctor Mode' kun je objecten ingame plaatsen en voertuigen laten spawnen. Maarte41 heeft in dit Topic uitgelegd hoe je dat kunt doen.

.....Is deze mod dan voor de ps2 versie van GTA III of enkel van de pc?

p.s. ik denk dat je het over LCS op PSP hebt, maar ik heb de versie van de playstation 2, toch bedankt ^_^

De Mod is voor de PC. De PlayStation verisie van GTA III is ook bijna niet te modden. Volgensmij kan het alleen door middel van ArMax en misschien een Memory Adapter.

Bewerkt: door ASPHALT
Link to comment
Delen op andere websites

De Download die je aangeeft is voor GTA III. Liberty City Stories kun je bijna niet modden. Jarno heeft hier de moeilijke weg uitgelegd hoe je LCS kan modden.

Je kan wel CheatDevice installeren als je een ongepachte versie van LCS hebt. Dit zijn de versies van na de release. Als je je LCS pas hebt gekocht zal je waarschijnlijk een gepachte versie hebben. Met CheatDevice kun je cheaten maar je er zit ook een 'Constructor Mode' bij. In deze 'Constuctor Mode' kun je objecten ingame plaatsen en voertuigen laten spawnen. Maarte41 heeft in dit Topic uitgelegd hoe je dat kunt doen.

.....Is deze mod dan voor de ps2 versie van GTA III of enkel van de pc?

p.s. ik denk dat je het over LCS op PSP hebt, maar ik heb de versie van de playstation 2, toch bedankt ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

hij is voor de PSP, het is natuurlijk veel lastiger om dingen te modden op de PSP en PC dan op de PS2, vandaar :cya:

Correctie... Hij is voor de PC. En het is juist moeilijker omdat te modden op de PSP en PS2.

Ja sry precies andersom vergist :cab::ch:

Link to comment
Delen op andere websites

;)

Op de PS2 kan je toch helamaal niet modden en als het kan hoe krijg je dat dan voor elkaar

Het kan als je action replay of armax hebt gekocht dan moet je mods op

die cd of chip van action replay of armax instaleeren dan het spel starten

en dan heb je mods op playstation 2

ik ga het ook binnekort kopen het kost ongeveer 30 euro

en dat kun je kopen in een games winkel

Link to comment
Delen op andere websites

;)

Op de PS2 kan je toch helamaal niet modden en als het kan hoe krijg je dat dan voor elkaar

Het kan als je action replay of armax hebt gekocht dan moet je mods op

die cd of chip van action replay of armax instaleeren dan het spel starten

en dan heb je mods op playstation 2

ik ga het ook binnekort kopen het kost ongeveer 30 euro

en dat kun je kopen in een games winkel

Dit gaat niet omdat je simpelweg niet de GTA SA DVD kan wijzigen.

De enige manier om te modden op de PS2 is door je ps2 om te laten bouwen, de files van de GTA SA DVD naar je computer te kopieren, ze dan te modden en dan weer op een nieuwe DVD te branden.

Nu heb je dus een nieuwe GTA SA DVD met daarop gemodde files.

Het is erg lastig en het kost veel werk en tijd.

gratz,

Boris H.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...