gtasa gamer Geplaatst: 11 februari 2007 Rapport Geplaatst: 11 februari 2007 ik heb een img tool 2.0 gedownload maar als ik hem probeer te instaleren krijg ik een foutmelding van winrar kan iemand mij daar bij helpen? Reageren
.Timothy Geplaatst: 11 februari 2007 Rapport Geplaatst: 11 februari 2007 Kan je ook zeggen 'Wat' de foutmelding is? - Verzenden/Niet verzenden - ... Reageren
Bassiej Geplaatst: 11 februari 2007 Rapport Geplaatst: 11 februari 2007 Als je een foutmelding van Winrar krijgt denk ik dat je eerst de bestanding in Winrar even moet uitpakken. Daarna zou het wel moeten werken denk ik. Reageren
ikt Geplaatst: 11 februari 2007 Rapport Geplaatst: 11 februari 2007 Dan moet je hem opnieuw downloaden, want als winrar een foutmelding geet is hij fout/onvolledig gedownload. Reageren
gtasa gamer Geplaatst: 13 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 februari 2007 bedankt voor het helpen. het ligt aan de img tool. ik had de foute gedownload. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.