Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Beste leden, ik wil de hotknife hebben, maar ik kan hem niet vinden op de vindplaats die deze site het aangeeft. Kan iemand mij helpen?

Léon-San Andreas

Geplaatst:
Beste leden, ik wil de hotknife hebben, maar ik kan hem niet vinden op de vindplaats die deze site het aangeeft. Kan iemand mij helpen?

Léon-San Andreas

De Hotknife krijg je pas als je op alle onderdelen van de Driving School goud hebt gehaald. Die Drving School vindt je in San Fierro en wordt aangegeven met een rode S.

Lukt het je niet om alles te halen dan kan je hem natuurlijk altijd spawnen met een garage editor. Hier kan je zó'n garage editor downloaden, met één druk op de knop heb jij dan een Hotknife in een garage naar keuze staan!

Geplaatst:

Nog even een aanvulling op -Matthijs-: Als je geen zin hebt om de carspawner te gebruiken of om de Driving School alles goud te halen, dan kun je nog altijd een cheat gebruiken waardoor ook de Hotknife over straat rijdt. Die cheat is everyoneisrich Deze kun je gewoon tijdens het spelen invoeren, zodat die auto's over straat rijden.

Verder kun je natuurlijk ook een 100% savegame downloaden, waarin de Driving School al helemaal uitgespeeld is, kijk daarvoor in de download database.

Geplaatst:

je kunt ook code van zeldzame autos doen dan rijd hij ook rond

Alleen zeldzame snelle sportwagens

Up, L1, R1, Up, Right, Up, X, L2, X, L1

deze is voor de ps2

meer kan ik niet vinden sorry :bonk:

sorry als je hem op de pc hebt

Geplaatst:
je kunt ook code van zeldzame autos doen dan rijd hij ook rond

Alleen zeldzame snelle sportwagens

Up, L1, R1, Up, Right, Up, X, L2, X, L1

deze is voor de ps2

meer kan ik niet vinden sorry :bonk:

sorry als je hem op de pc hebt

Voor de pc is die code:

gusnhde

en ik vind die hotknife nu niet bepaald mooi :) geef mij maar de turismo of de banshee :clown:

Geplaatst:

Of een carspawner gebruiken...

>>> Door Bling: Wil je ophouden met dingen te vertellen die al verteld zijn? Zie -Matthijs- z'n post.. <<<

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...