L Geplaatst: 11 februari 2007 Rapport Geplaatst: 11 februari 2007 Beste leden, wie wil voor mij alles goud halen op de driving school?? >>> Door Bling: Verplaatst naar "Savegame Aanvraag Forum". <<<
SummerBase Geplaatst: 11 februari 2007 Rapport Geplaatst: 11 februari 2007 Boat School - Passed! Basic Seamanship - Goud! Plot a Course - Goud! Fresh Slalom - Goud! Flying Fish - Goud! Land, Sea, and Air - Goud! Veel plezier er mee, de savegame zit in de bijlage. Edit: Lol, ik ben er niet helemaal bij, bedankt HerrieM. GTASAsf1.b
kristof01 Geplaatst: 11 februari 2007 Rapport Geplaatst: 11 februari 2007 (bewerkt) Volgende keer moet je dit lijstje gebruiken, dan kunnen de mensen je beter helpen. Missie(s): Cheaten: (ja/nee) Versie: Overig: MVG, Kristof >>> Door Dutchy3010: Volgende keer dit commentaar graag aan de crew overlaten!<<< ok! Mijn excuses Bewerkt: 11 februari 2007 door kristof01
L Geplaatst: 11 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 februari 2007 bedankt maar ik wilde de driving school liever
HerrieM Geplaatst: 11 februari 2007 Rapport Geplaatst: 11 februari 2007 (bewerkt) bedankt maar ik wilde de driving school liever Gehaald: Driving School De Super GT, Bullet en Hotknife staan buiten de driving school geparkeerd. The 180 - Goud Whip and Terminate - Goud Pop and Control - Goud Burn and Lap - Goud The '90' - Goud Wheelie Weave - Goud Spin and Go - Goud P.I.T. Maneuver - Goud City Slicking - Goud Bewerkt: 11 februari 2007 door HerrieM
Recommended Posts