Jump to content

100%? franky outfit?


the Coke dealer

Recommended Posts

wat betekent 100% en wat is een frankie outfit? :$

100% betekent dat je het spel in zijn geheel hebt uitgespeeld. Dat betekent dus alle storyline missies, alle zij-missies, alle collectables, etc. Kortom: Er is dan niets meer te doen in en rond Vice City. Als je Vice City 100% hebt uitgespeeld dan krijg je naast wat leuke beloningen het zogenaamde 'Franky Outfit' waar iets van de volgende tekst opstaat: 'Ik heb heel Vice City uitgespeeld en daar krijg ik dit dom T-shirt voor.' Overigens vindt je het T-shirt in Vercetti Estate. Mocht je baat hebben bij een 100% checklist, klik dan hier.

Link to comment
Delen op andere websites

:puh::puh:

wat betekent 100% en wat is een frankie outfit? :$

100% betekent dat je het spel in zijn geheel hebt uitgespeeld. Dat betekent dus alle storyline missies, alle zij-missies, alle collectables, etc. Kortom: Er is dan niets meer te doen in en rond Vice City. Als je Vice City 100% hebt uitgespeeld dan krijg je naast wat leuke beloningen het zogenaamde 'Franky Outfit' waar iets van de volgende tekst opstaat: 'Ik heb heel Vice City uitgespeeld en daar krijg ik dit dom T-shirt voor.' Overigens vindt je het T-shirt in Vercetti Estate. Mocht je baat hebben bij een 100% checklist, klik dan hier.

bedank! :puh: maar het is wel een hoop......kunnen ze op deze site mischien een map maken van alle hiddenpackages? en de fotos er bij stoppen?

Link to comment
Delen op andere websites

:puh::puh:

wat betekent 100% en wat is een frankie outfit? :$

100% betekent dat je het spel in zijn geheel hebt uitgespeeld. Dat betekent dus alle storyline missies, alle zij-missies, alle collectables, etc. Kortom: Er is dan niets meer te doen in en rond Vice City. Als je Vice City 100% hebt uitgespeeld dan krijg je naast wat leuke beloningen het zogenaamde 'Franky Outfit' waar iets van de volgende tekst opstaat: 'Ik heb heel Vice City uitgespeeld en daar krijg ik dit dom T-shirt voor.' Overigens vindt je het T-shirt in Vercetti Estate. Mocht je baat hebben bij een 100% checklist, klik dan hier.

bedank! :puh: maar het is wel een hoop......kunnen ze op deze site mischien een map maken van alle hiddenpackages? en de fotos er bij stoppen?

Gelukkig ben jij niet de eerste met dit geniale idee. Op WikiGTA kun je alles vinden, van hidden packages tot voertuigen. En van zij-missies tot Eater Eggs, alles wat je moeten weten staat op één site. Je vindt er ook bijna overal een plattegrond en een screenshot bij.

Link to comment
Delen op andere websites

Mocht je niet kunnen lezen wat er staat:

"I completed Vice City and all I got was this lousy shirt."

Als je geen zin hebt om zelf de 100% te behalen heeft NandroDavids mijn 100% savegame in de downloaddatabase geüpload zodat je die kunt spelen en niet alles zelf hoeft te doen ;)

maar hoe moet het dan verder??? ik krijg dan een raar scherm en weet nie wa k moet doen :$

Link to comment
Delen op andere websites

Kijk dit is dus al de link: Klik...

Opslaan. Uitpakken met WinRAR en in Mijn Documenten >> VC User Files plakken.

Klaar!

Voor uitleg over de downloaddatabase:

Je ziet de GTA's staan, je klikt op de betreffende GTA en dan zoek je wat je wilt hebben. Trainers/Mods/Savegame's etc. Klik nu op wat je wilt hebben. Scroll naar onderen en je ziet 'Download bestand'. Klik hierop. Opslaan waar je wilt. Uitpakken met WinRAR en in Mijn Documenten >> VC User Files plakken.

Klaar!

Mvg,

VWO-er

Link to comment
Delen op andere websites

Opslaan? Da's niet zo moeilijk. Je zet hem gewoon op je Bureaublad. Dan klik je er met je rechtermuisknop op. Je zegt 'Uitpakken in .../Buraublad/[Naam bestand]'. WinRAR pakt hem uit en je opent de map. Dan kijk je in de map en kopiëert het bestand GTAVCsf*.b. Op de plek van het * kan een getal staan van 1 t/m 8. Dat getal geeft de slot aan van de Savegame. Je plakt dit bestand in Mijn Documenten >> VC User Files. Je opent VC en kijkt of hij(de savegame) er staat.

Mvg,

VWO-er

[Nog vragen? Stel ze maar gerust ;)]

Bewerkt: door VWO-er
Link to comment
Delen op andere websites

Opslaan? Da's niet zo moeilijk. Je zet hem gewoon op je Bureaublad. Dan klik je er met je rechtermuisknop op. Je zegt 'Uitpakken in .../Buraublad/[Naam bestand]'. WinRAR pakt hem uit en je opent de map. Dan kijk je in de map en kopiëert het bestand GTAVCsf*.b. Op de plek van het * kan een getal staan van 1 t/m 8. Dat getal geeft de slot aan van de Savegame. Je plakt dit bestand in Mijn Documenten >> VC User Files. Je opent VC en kijkt of hij(de savegame) er staat.

Mvg,

VWO-er

[Nog vragen? Stel ze maar gerust ;)]

ok

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...