Dx11 Geplaatst: 11 februari 2007 Rapport Geplaatst: 11 februari 2007 Als je het gebouw inloopt achter horsshoe 43, kom je in (denkik) de blue hell, je ziet allemaal muren en binnenkant van gebouwen, checken dus je kan ook gewoon daar weer naar buiten lopen, ik heb trouwens de xbox versie dus misschien is het op ps2/pc anders. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 11 februari 2007 Rapport Geplaatst: 11 februari 2007 Die is al bekend, sorry... Ik had hem ergens op zo'n andere GTA-site gezien. En het is ook niet echt een toegang, je kunt er alleen een beetje in rondkijken, want er is een onzichtbare muur die je tegenhoudt verder de blue hell in te gaan. Reageren
Dx11 Geplaatst: 11 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 februari 2007 Die is al bekend, sorry... Ik had hem ergens op zo'n andere GTA-site gezien. En het is ook niet echt een toegang, je kunt er alleen een beetje in rondkijken, want er is een onzichtbare muur die je tegenhoudt verder de blue hell in te gaan. aah, oke, ik liep een stukje en ging toen terug om niet te vallen dus heb die muur niet gemerkt, sorry. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.