Daan Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2004 Bij de boating school zag ik een hoovercraft over het water gaan, hij knalde tegen een rots aan maar bleef erop door gas geven, dus ik ga er naar toe, is die leeg. Dit bewijst voor mij dat ghostcars gewoon bugs zijn. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
De Gta Master Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2004 Is gewoon een geplaatste hover maar omdat hovers altyd aan staan glijd hij het water in best logish :S Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Daan Geplaatst: 21 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 november 2004 Is gewoon een geplaatste hover maar omdat hovers altyd aan staan glijd hij het water in best logish :S Hovers staan helemaal niet altijd aan. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mathmagic Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2004 Is gewoon een geplaatste hover maar omdat hovers altyd aan staan glijd hij het water in best logish :S Hovers staan helemaal niet altijd aan. toch wel! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 22 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 november 2004 Kan je mij dan even vertellen, waarom die Vortex in The Panoptican dan stilstaat, en niet beweegt? Nee hé ... De Vortex bij de Boat School, is een Ghost Vortex. Bovendien, als je er tegen aanrijd, met een auto o.i.d, slaat de motor af, glijd ie de zee in, en zinkt. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mathmagic Geplaatst: 27 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2004 (bewerkt) Kan je mij dan even vertellen, waarom die Vortex in The Panoptican dan stilstaat, en niet beweegt? Nee hé ...De Vortex bij de Boat School, is een Ghost Vortex. Bovendien, als je er tegen aanrijd, met een auto o.i.d, slaat de motor af, glijd ie de zee in, en zinkt. Je moet niet van elk ding direct een easter egg maken. Zo kan ik ook zeggen dat het een easter egg is dat er mensen over straat lopen en auto's rijden.Er zijn zo'n 5tal vortexen waarbij de motor draait en die in het water bollen(niet rijden.) EASTER EGG? NOOOT Bewerkt: 27 november 2004 door Mathmagic Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
easter egg Geplaatst: 29 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2004 ik heb het ook wel gezien hij word gewoon op de berg gespawnd en glijd het wate r in maar of de motor aan stond weet ik niet. :blink: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
:-Bloodstorm-: Geplaatst: 1 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2004 waar vind ik er zo een? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 1 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2004 Lees voor de grap de beginpost eens <_< Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA 0wn3r Geplaatst: 2 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2004 waar vind ik er zo een? -zucht- Zoals se7en al zei, lees de begin post. En als je het dan nog niet snapt. Dan pas kan je vragen om een map ofzo, Al is de Bayside Marina simpel te vinden, het meest linksbovenste stadje *boven SF* dat is de plek waar hij op het strand ligt. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
the-flyer Geplaatst: 3 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2004 Ik ben op dat strand geweest.. en ook nog een stukje meer naar het oosten.. daar stond die vortex ook niet.. Moet je daar een apparte missie voor doen ofzo? voordat je ze kunt gebruiken?? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Puke Geplaatst: 3 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2004 Ik ben op dat strand geweest.. en ook nog een stukje meer naar het oosten.. daar stond die vortex ook niet.. Moet je daar een apparte missie voor doen ofzo? voordat je ze kunt gebruiken?? Als beloning voor het uitspelen van alle missies spawnd er ergens een vortex, ik weet niet of er daar voor ook al vortexen spawnen of waar die vortex die je als beloning krijgt spawnd (lekker moeilijke zin, maar ik hoop dat t duidelijk is ) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
the-flyer Geplaatst: 3 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2004 dus ook die (***) missies van zero moet ik daarvoor doen? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Puke Geplaatst: 3 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2004 dus ook die (***) missies van zero moet ik daarvoor doen? nee, die zijn niet storyline, je hoeft alleen de storyline missies te doen, dus alleen tot aan de aftiteling Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts