Gunit-Soldier Geplaatst: 11 februari 2007 Rapport Geplaatst: 11 februari 2007 Heey je weet toch wel als Ceasar je belt en zegt die: The Yayo is in San Fierro right? En je zegt dan dat je ze neer gaat schieten en het geld gaat pakken. dan rijden ze in een patriot maardan zie je GSF mannetjes What the F*ck is dit? GSF hoort bij jou en rijden ze drugs voor Big Smoke en die gasten sgieten op mij. ? Weet iemand wrm ? ( Dit valt me nu pas op omdat ik het eerst altijd met cheats uitspeelde) Reageren
Die Hard Geplaatst: 11 februari 2007 Rapport Geplaatst: 11 februari 2007 Heeyje weet toch wel als Ceasar je belt en zegt die: The Yayo is in San Fierro right? En je zegt dan dat je ze neer gaat schieten en het geld gaat pakken. dan rijden ze in een patriot maardan zie je GSF mannetjes What the F*ck is dit? GSF hoort bij jou en rijden ze drugs voor Big Smoke en die gasten sgieten op mij. ? Weet iemand wrm ? ( Dit valt me nu pas op omdat ik het eerst altijd met cheats uitspeelde) Eejj! Als ik het goed begrijp rijden ze drugs voor Big Smoke... Maar volgens mij wilde CJ juist dat ze geen drugs gebruikten, en dus ook niet vervoerden, jij probeert ze dan te stoppen, maar zij willen dat niet, daardoor proberen ze je tegen te houden, door op je te schieten. Ik weet het niet zeker, ik kan er ook helemaal naast zitten, maar dit lijkt me dan het meest logische. Greets GTA GG Reageren
Koen729 Geplaatst: 11 februari 2007 Rapport Geplaatst: 11 februari 2007 Hmmm... daar kunnen 2 verklaringen voor zijn: -Het zijn de Seville Boulevard Families. Die hebben dezelfde skins als de Grove Street. Zij werkten vroeger ook samen met de Grove Street. -Ze zijn samen met Big Smoke overgelopen. De 2e lijkt me het waarschijnlijkst. Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 11 februari 2007 Rapport Geplaatst: 11 februari 2007 Ik denk niet dat het de Seville Boulevard Families is, in Reuniting the Families worden alle Grove Streeters herenigd, en volgens mij zijn na die missie ook de Seville Boulevard Families gewoon weer jouw gang. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.